Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Da har jeg spist frokost jeg rydda hele kåken og støvsuga gitt snuppa mat og stelt henne, lagt henne ut for å sove lillemann har fått på seg klær jeg har dusja og sltelt meg satt på opvaskmaskina og kjær kommer hjem om 40 min da skal vi ut og handle lage middag
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hmm.. jeg hadde også tenkt å støvsuge, men så ble jeg så trøtt at jeg la meg på sofaen med snuppa oppå meg og sov litt istedet. Gjeeeesp... hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå