Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 En jeg kjenner blandet flere måltider av collett, å setter i kjøleskapet, å varmer. Sier at man kan det med collett. Går det ann? Gutten min er 3 mnd.
Tussa og Sofie Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vet ikke om det er noe spesielt med Collett, men normalt så skal man vel helst blande rett før det skal gis mtp bakterier osv. Jeg har ihvertfall ikke tatt sjansen på blande ferdig. Da bruker jeg heller flytende nan på natten, så jeg slipper blandestyret da. Men noen andre som vet??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Her er gode tips fra fagfolk http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=56
Sommerfugl78 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg blander til flere måltider av gangen med Collett. Det er litt enklere, og jeg synes pulveret løser seg bedre opp når det får stå en stund. På pakken står det litt begge deler; pisk ut pulveret og fyll melka på rene, kokte flasker som settes kjørlig. Blandingen kan også tillages direkte på flasken, står det.
*Smiley* Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Vi lager ferdig flasker med melk , setter de i kjøleskapet for et døgn. Og varmer i mikro når han skal ha mat.
*Smiley* Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Altså vi lager mat for et døgn av gangen.Går helt fint..Vi lar det ikke stå et døgn først.He, he Litt feil skrevet over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå