Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Skal i bursdag med snuppa, til dattera til ei venninde. Dette visste jeg jo, men ho "glemte" og si fra at det var karnevalsbursdag.. .hva skal jeg ha på snuppa??? Dattera hennes skal være prinsesse...
LadyLuck & Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 engel? (bruk luciadrakt og lage pappvinger?)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 ta på ho noen litt crasy klær og store bilder og ho kan gå som elthon jhon. he he, gjorde jeg når jeg var liten. ellers så er sønn her i huset glad i å kle seg ut som byggmester bob eller katt/hund
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Ta på en snekkerbukse med en hvit genser under, lag noen fargerike malingsflekker i fjeset hennes med vannmaling, stapp ei malefille i baklomma og en pensel i en annen, så kan hun gå som malermester Grønn! Ta en kortermet hvit voksenskjorte, heng et lekestetoskop rundt halsen og lag et fint navneskilt i papp med "Dr. Hansen" . Gi henne en liten plastboks med smurfedrops, rosiner e.l. og skriv "Piller" på, så kan hun dele ut medisin :-) Tre skjørt utenpåhverandre en fargerik topp, skjerf på hodet og et lite raid i mammas smykkeskrin = sigøynerprinsesse!
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Eller strømpebukse og pologenser i samme farge (grå, brun, hvit eller svart) Lag en hale av ullgarn og lim ører i filt eller papp på en hårbøyle. Litt rosa nese så er hun mus/katt/hund alt ettersom hva slags ører hun har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå