Gå til innhold

ikke lett.... bare litt tanker og litt lufting av sjel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette året har vært et tøft og langt år for min del. glad det snart er over så jeg på en måte kan begynne på nytt.

Alt begynte i mars/april da jeg sendte min sønn da 4 til syden med min far, altså bestefar og hans kone, og bf kliket i vater. endte med at han stevnet meg og krevde at sønn vår skulle bo der og jeg ha samvær. Vi var inne til rettsmøte i mai og i september var vi inne på nytt, han tapte og fikk ha samvær; han fikk:

- annen hver onsdag etter barenhage/skole/sfo til søndag kl 1800

- annen hver jul og nytt år.

- annen hver påske

- annen hver høst og vinter ferie

- og 4 uker sommerferie

Jeg synes ikke det er noe å klage på. synes det er ganske mye, men i følge bf så ble det vist for mye, vel han sa at det ble to vidt forskjellige omsorgsituasjoer for barnet og det var ikke til det beste for barnet. Han blir 5 i morgen.

Han har nå sagt at han vil ha:

- annen hver helg fra fredag etter barnehage/sfo/skole til søndag kl 1800

- annen hver julaften fra 1200 til 1 dag kl 14 og samme på nyttårsaften

- annen hver påske fra skjærtorsdag kl 12 til 1 påskedag kl 14oo

- 2 uker sommer ferie

Det er mye mindre enn hva han har hatt før og hva han har nå. Min advokat skulle skrive et brev til dem og si at til kl 1600 på nyttårsaften og 1 juledag er bedre, at påsken skal være fra onsdag til 2 påskedag kl 1800 og spørre hva med høst og vinterferie.

Jeg føler at jeg må dytte på han samvær for at vår sønn skal få se sin far.

Derfor har jeg lyst til å gjøre en litt spesiell bursdagsfeiring for min sønn her hjemme. vi skal ha bursdag på evetyrfabrikken i sarpsborg og så skal vi ha familieselskap her hjemme etterpå. har så lyst itl å kjøpe nintendo ds til han men de er så dyre... håper det ordner seg bare jeg nå. har funnet noen tilgode lapper som ikke har gått ut hos expert og da blir det ikke så mye vi må betale. he he

Må bare få med min mann på dette. har også gått sammens med noen av mine venninner ene er tante og andre er fadder og de skulle kjøpe spill til den. da slipper vi å gjøre det nå. så sansett så er det ikke noe stort problem. bare pengene det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...