Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det bare meg virkelig som ikke har følelser ved penetrering? Kjenner jo det er noe inne der, men det er jo ingen nytelse for meg. Mener det, absolutt ingen nytelse. Sånn har det alltid vært, er 28 år, har hatt 6 forskjellige partnere, men ingen har gjort noe godt der på en måte. Ved onanering får jeg orgasme, men inn og ut bevegelsene med tissefanten kjenner jeg null! Burde jeg kontakte lege, er det noe steingalt med meg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Er ingen sex-expert jeg, men hvis du har hatt 6 forskjellige partnere og aldri opplevd nytelse, så burde du ha søkt forklaring på det for leeenge siden. Trenger jo ikke bety at noe er steingalt som du skriver, men kanskje det er noe enkelt løsning som hjelper ganske snart..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Det kan jo ikke være noe steingalt med deg når du kan få orgasme ved onanering. Kan ikke de gjøre det samme for deg da? Husk, det finnes de som aldri opplever en orgasme en gang...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg oppnår heller ikke orgasme ved penetrering. Bare klitten som funker hos meg... Tror ikke det er så altfor uvanlig, men jeg skulle ønske det ikke var sånn. Har hatt 11 partnere og det har vært sånn med alle. Men for meg er det en smule nytelse å ha den der inne da (uten at det går for meg), ikke fullt fravær som hos deg...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Ifølge forskning er det kun 30 prosent som oppnår vaginal orgasme, så du tilhører nok majoriteten. Bare klitten som funker for meg også. Og slik har det vært i alle mine seksuelt aktive år. Er 36. Har en del åpne venninner, og vi har snakket om dette. Ingen av dem får vaginal orgasme heller. Helt ok å få penis inn i seg (blir kåt av å fantasere om det), but that's about it. Personlig har det aldri bekymret meg, siden jeg oppnår orgasme via klitten. Og sammen med partneren er det først og fremst elsking og sensualitet som opptar meg, ikke ren knulling med obligatorisk orgasme. Den kan jeg jo fikse når som helst selv.
*Smiley* Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Det er nok ikke så vanlig å kjenne orgasme ved penetrering. Noen gjør jo det. Så det er absolutt ikke noe steingalt med deg:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Føler meg bare som et hull der jeg ligger. Han nyter det fult mens jeg bare venter på at han skal bli ferdig. Hater det! Nesten så jeg vurdere å være alene, siden han vil ha sex hele tiden og jeg helst vil slippe. Har ikke sagt dette til han. Hver bidige gang er det veledighets-sex, HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Husk jenter: det er en forskjell mellom å ikke ha nytelse og ikke få orgasme under penetrering!! Jeg har nytelse men ingen orgasme med penetrering. Jeg kunne godt ha hatt sex uten orgasme og fremdeles hatt nytelse. Hvorfor henger dere dere opp i orgasmen? HI sier at hun ikke kjenner noe nytelse, og det er noe helt annet en å ikke oppnå orgasme! Til HI - jeg ville gått til en lege, selv om jeg ikke vet hva de kan gjøre. Du er ikke den eneste. Selv om jeg nyter sex så vil jeg egentlig ikke ha sex oftere enn en gang i uken og ofte har jeg også veldedighetssex, selv om jeg er glad i mannen min. Jeg har ikke lyst at han skal finne en annen så da får han sex. Og det er godt for meg når vi kommer i gang. Men kjenner igjen det du skriver, at jeg godt kunne levd uten av og til. Det er trist, og skulle ønske det var annerledes!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 det hjelper jo ikke å bare ligge der og hate det... man får selv ta litt anvar, hvis du kan få det på egen hånd så vet du jo at du kan ihvertfall. da er det jo bare å jobbe aktivt sammen med mannen din, prøv forskjellige stillinger som gjør at du får stimulert klitoris, ta på deg selv samtig som dere har sex, vis han hvordan du vil blitt berørt. og snakk sammen! går så bra så! høres ut som den sexologen, hihi! er ikke det altså!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Vi har prøvd alt. Jeg klarer heller ikke å få orgasme når han er inne i meg, det gjør jeg heller ikke hvis jeg er alene med en vibrator inne i meg. Det må være tomt der for at det skal gå. Jeg har tatt ansvar, har gjort alt for å få det til å bli noe jeg kan nyte. HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er bare 19 år, men jeg har hatt en del partnere, å har det på akkurat samme måte som du forklarer det!Jeg dro til lege, å da fikk jeg beskjed om at det kan ha med følelser for partneren og gjøre.. Men jeg vet jeg forguder partneren min, å elsker han over alt på jord!Så dette eksempelet er ikke noe for meg. Får ingen forklaring på det. Men det er frustrerende.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Tull og vås at man må føle så voldsomt med den penisen innabords. Jeg er ikke spesielt følsom i den kanalen der. Klitoris, derimot. Har ingenting imot å ha penis inne i meg, helt ok, føler seksuell nytelse ved hele samleiet samlet sett. Men hvis det ikke hadde skjedd noe som helst annet enn at en penis eller hva som helst gikk inn og ut av meg, ville det ikke vært snakk om stor seksuell nytelse for min del. Mange jenter jeg kjenner har det sånn. Blir våt, får tenning, får orgasme via klitten hvis jeg vil ha det. Noen får jo orgasme omtrent av å bli befølt på puppene. Jeg er ikke spesielt følsom der heller jeg. Nakken, derimot. Vi er forskjellige. Du er helt NORMAL. Er det så farlig med den skjedegangen, da når du kan føle nytelse på annet vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå