Gå til innhold

Bæsjer grønt slim... Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 7 mnd har akkurat kommet ordentlig i gang med grøt. Men han bæsjer så mye nå. 6-7 ganger om dagen. Siste gang nå så presset han som en gal... og det kom bare grønt slim. Ser han klør masse i tennene, og er litt mer sutrette enn ellers.... kan det grønne slimet være tegn på at det er tenner på gang? han har ikke fått noen enda, og jeg kan ikke se noen som holder på å bryte ut heller. Eller kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snupsi fikk det når hun fikk tenner=0)

Skrevet

gutten min på snart ni mnd har hatt 6-7 bæsjebleier om dagen i snart to måneder. Alle slags konsistenser... "Det er nok tennene", sier alle - men neimen om det har tittet fram noen fler enn de to han allerede hadde fått da dette startet.

Spurte til slutt legen, og han mente dette var helt normalt.

Det er for øvrig utrolig festlig med alle disse bleieskiftene nå som han oppfører seg som en apekatt på stellebordet..:-))

Skrevet

Min sønn hadde også sånne bæsjebleier men han hadde melkeintoleranse og vondt i magen i tillegg. Et sted mellom 6 og 10 bleier om dagen var ikke unormalt. De lukta surt og ille også. Og han var såre fornøyd når han hadde bæsja. Jeg ville nok prøvd annen grøt eller uten melk kanskje.

Skrevet

Jenta mi hadde var akkurat sånn når jeg begynnte med grøt (Holle Hirsegrøt) Det gikk over etter ca 10 dager. Det har ikke kommet noen tenner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...