Gå til innhold

Er det noen fra Lillehammer??


mandel

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har født i august som bor i lillehammer her? Kunne tenkt meg å komme i kontakt med andre mødre med barn i ca samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ikke fra Lillehammer da, men fra Moelv - og det er jo ikke lange biten imellom... Jeg fikk forøvrig en gutt 12. august. Vi er glade i å bade, så vi er flittige brukere av Jorekstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Moelv er jo ikke langt unna =) Vi har ikke prøvd oss på babysvømming enda, har kun blitt med tanken gitt. Har tenkt å prøve oss på babysvømming på Skogli etter jul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de babysvømming der og ja... Det visste jeg ikke. Blir fort veldig mye folk på Jorekstad, så det kan bli litt masete. Har vært babysvømming her i Moelv før, men dette skoleåret er det selvfølgelig ikke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det starter opp nytt kurs etter jul, og ikke fortsetter fra før jul, hvis du skjønner?hehe..formulerte meg litt knotete her =) Bassenget på Skogli regner jeg med er mindre enn det på Jorekstad, slik at det blir en mindre gruppe, og det passer oss bra =) Har ikke vært i så mye kontakt med andre babyer enda, så regner med at det blir stort nok i massevis for jenta mi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte den jeg ja :) Da skal jeg ta kontakt med skogli over helga og høre. Gjør ikke oss noe at bassenget er mindre enn på jorekstad. Vi har ikke vært der på babysvømming da, bare på helt vanlig bading, med hele familien. Men det er så innmari mange der på lørdager og søndager (er stort sett på helgen det passer for alle)

 

Hvis du vil, så kan vi sikkert maile privat, i stedet for å lage innlegg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...