Gå til innhold

Spør mer jeg...

♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt fy-fy å se på en test etter 10 minutter? Testene mine ble bare blåere og blåere etter hvert som minuttene gikk, og etter 10 minutter var det helt klare blå streker der. Det har aldri skjedd på tidligere tester når det var negativt. De første 2-10 minuttene var det en veldig svak og mest sannsynlig blå strek, men etter 10 minutter var den helt klar. Det har skjedd på begge testene jeg har tatt det siste døgnet. Jeg spør og graver for jeg er så usikker og ønsker virkelig å finne ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt* Håper noen kan hjelpe meg...

Skrevet

Det er det faktisk ikke så lett for oss å vite. Ta en ny test i morgen tidlig så får du sikkert svar da.

Skrevet

Tror nok du er gravid jeg :)

Bare liten mengde hcg, som bruker lengre tid på å vises på testen.

Ta en ny test på fredag, da skal hcg ha doblet seg.

Lenge til forventet mens?

Skrevet

Takk for svar. Skjønner at det ikke er så lett for å gi det riktige svaret på det Snøfilla, men jeg spurte bare fordi kanskje noen hadde liknende erfaringer og kunne dele det med meg. Skjønner at ikke BIM er et stort orakel som kan gi svaret på alt, men det er ofte man kommer borti noen som kan gi en veiledning. Skal forresten ta en CB digital om et par dager og jeg er ca 3 dager over IKM, men jeg kan jo ha hatt en senere EL enn 14.dag i syklusen.

Skrevet

♥Koseklumpen♥ synes ikke du skal forsvare deg for det spm.

Alle spør til tider om ting, som noen mener at er ganske teit... Men ikke bry deg. Du får svar av de som vil svare, resten får du bare overse ;)

hadde spurt om det samme jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...