Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg fatter ikke at noen kan kle ungene sine (eller seg selv) i Bulaklær. De buksene er grøssestygge! De minner om klærne til min gamle norsklærer. Tror faktisk at noen kan ha sett henne og kopiert klærne..de har bare utelatt de heslige fotformskoa. Ja, dette VAR på midten av 80-tallet... Skjønner ikke at unger som er litt eldre orker å ha på seg dette i det hele tatt. Må være pga merket, ikke annet.. eller er det magiske bukser...hmm..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Ja? og dette kunne du ikke si med nick, foooordi?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 burka..sånn til og ha på hodet.. høhø
~~DoraDora~~ Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Synes de er knalltøffe jeg. Men spørs jo selvfølgelig hvilket barn du klær dem i da. Men en tøff liten gutt feks, passer de knallgodt. Spesielt med ei tøff t-skjorte til.
rødblåoggrønn Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 snåvvbårdklær! skiklig kule! jei har i rosa!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Er VELDIG enig med HI her! Bulaklær er tragisk... Bor på Voss, og her går alle rundt og slenger med bula-buksene sine. En gjeng med sløvinger!! (Kan til nød aksepteres på barn da... :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå