Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sengetøy, pledd, klær osv før babyen kom??? Har jo ikke termin før 20 mars... men føler det e så godt å ha alt klart i god tid.... tenkte å begynne etter nyttår, men sambo syns det er litt vel tidlig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du føler det, jeg begynner å kjenne at det klør i fingrene her også. Samtidig tenker jeg at jeg må ikke vaske det så tidlig at jeg føler jeg må vaske alt på nytt igjen før fødselen... ;-)

Venter jente 11.03.08

Skrevet

He he, skjønner deg godt jeg! Er det ikke bare å begynne med det da sånn litt på nyåret? Da har du tid til å kose deg med det og brette det pent ned i skuffen også kan du gå å titte på det når du gleder deg?

Jeg begynte også tidlig, og jeg strøk tilogmed de små hvite klærne jeg hadde kjøpt (visste jo ikke kjønnet) og la kluter og tepper pent og ryddig i skuffene.

Det var en fryd og titte på det og kjøpe sengetøy og vogn og alt som skal til. Det er jo meningen at man skal forberede seg ikke sant!!

Skrevet

hehe.. Ja har tenkt på det med å vaske det for tidlig, så må eg kanskje vaska det igjen..... men er det ikke sånn at når det er vasket så er det vasket.... hehe... skal jo ligge i skoffen fram til babyen kommer :o)

Ja syns det er godt å forberede seg skikkelig + jeg orke ikke å stresse rett før... Etter nyttår går jo tiden sååå fort fram til Mars...

Så jeg kommer nok til å begynne i Januar å vaske... hehe.... Gleder meg til å ta ned vognen fra rommet å ned i ganga + lekegrina +++ :o)

Skrevet

Sist gang vasket jeg alle klærne vi hadde kjøpt ganske tidlig, og bretta det FLERE ganger (måtte jo ta det frem av og til, og se på det...) og la det pent på plass. Alt var klart. Vi reiste til foreldrene våre på påskeferie, og bare ventet.. I mellomtiden hadde husvertene funnet på at de skulle være snille med oss. De ville male gangene de hadde lovd så lenge, i leiligheta vår. Vi fikk jo beskjed om det, men jeg tenkte jo ikke på alt akkurat da. Da vi kom tilbake oooooste det malingslukt overalt. Bodde i kjeller, så ble liksom enda mer intenst. Alle klærne måtte vaskes og ordnes på nytt. Da de hadde ligget i skapet, var det malingslukt på nytt igjen. Fikk plutselig dårlig tid, da. Sukk. Tanken deres var god, men DA var det irriterende...

Skjønner at du ser frem til å styre og stelle litt. Gleder meg denne gangen også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...