Vicky 83 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hvis man har et kosthold med lite karbohydrater som for eksempel Fedon Lindberg, kan man spise snop og drikke brus i det hele tatt da? Ser av matvaretabellen at det er mye karbohydrater i dette. Jeg er 1.68 høy og veier 60 - 63 kilo. Veldig mange vil sikkert si at jeg bør holde på denne vekten. Selv kunne jeg godt tenke meg å veie 55 - 57 kilo. Kiloene mine er ujevnt fordelt, jeg er mye slankere på overkroppen enn på hofter/lår/rumpe. Kan fint bruke størrelse 40 i bukser og størrelse 36 i gensre.Vil et lavbarbo-kosthold ha effekt på kroppsmassen min? Kan legge til at jeg spiser sunt, er mye i aktivitet og trener. Jeg må virkelig passe på for å holde den vekten jeg har i dag. Har hørt at noen mener at et lavkarbo-kosthold har mange positive sideeffekter som bedre hus og mer energi. Det hadde jeg også trengt. Sliter med eksem og tørr hud.
Sivalur Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Kan ikke svare på alt du lurer på her, men i de aller fleste kurer enten det er lavkarbo, ketolyse eller hva det nå heter, så skal man vel ligge unna brus og snop... Bare ved å kutte ut snop og brus tror nå jeg du vil få bedre hud og mer energi da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg drikker lettbrus, og spiser bacon-gull, og atkinssjokolade )
Vicky 83 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Takker for svar! Og dytter!
Vicky 83 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Kan være du har rett, men vilbare legge til at jeg ikke tenker på en kur, men en kostholdsendring. Jeg spiser sunt i dag, men det kan jo være at en annen sammensetning av matvarer kan gjøre at jeg får en lavere normalvekt.
Vicky 83 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Det svaret skulle egentlig være til Yadda. Hva er bacon -gull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå