Gå til innhold

Noen med IKM rett før jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror egentlig ikke det blir noe på meg, men har IKM 21. desember eller litt etter - har hatt litt lengre sykluser i det siste. Men det ble bare én "hyggestund" rundt forrige EL, rundt dag 12, tror jeg - men klarte ikke å plassere EL denne gangen, så det ble ren gambling.

Men det KAN jo hende det har skjedd noe. Sitter her og kjenner på både mensmurringer og kvalme, men det kan like godt være psykisk. Men litt spennende er det jo..Flere med på laget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Jeg er litt før deg i løypa, har ikm 16. des. Kjempespennende!

Er like sikker hver mnd på at spira sitter, og like skuffet når tanta kommer.

Det som er litt spesielt for meg denne gangen, er at det har begynt å komme væske i den ene puppen min. Dette har jeg aldri opplevd før. Håper det er et godt tegn.

Ellers har jeg ikke så mange symptomer. Stikkinger nederst i magen (det har jeg hatt hver mnd i prøveperioden min) + at jeg er veldig trøtt. Er mye trøtt ellers også, men til og med min bedre halvdel har reagert når jeg kryper dødstrøtt til sengs kl 2130!

Jobber som nattevakt, og sliter med å holde meg våken på jobben.

Vi får holde hverandre oppdatert etter hvert.

Lykke til!

Skrevet

jeg har ikke ikm rett før jul, men el rundt lillejulaften. Spennende for oss med jul m.a.o.....

Skrevet

Jeg er i min 20. pp og IKM blir nok 26.12 i stedet for julaften ettersom EL testen først ble positiv i ettermiddag. (Negativ i dag tidlig) Jeg var til gyn. mandag og fikk sett at jeg hadde et stort og fint egg som var klar for slipp ettersom det var 2 cm?!?! Det må velkanskje ha vært millimeter?

Jeg har dessverre hatt riktig magefølelse en uker etter EL hver måned, så derfor har jeg sluttet å ta graviditetstester bortsett fra de gangene jeg har vært kjemisk gravid...

Denne måneden begynner jeg på Crincone, så de starter jeg på i mrg kveld tror jeg. Fikk høre at virkningen av de ble bedre etter flere gangers bruk, så da er det vel ikke håp denne pp heller... Litt optimistisk må jeg jo være ettersom min elskede mann og jeg skal hoppe i sengen snart ;-)!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikm 20. des. Hadde 2 SA på rappen i sommer, og har siden juli hatt syklussurr og mellomblødninger hver måned. Denne måneden derimot virker det som om kroppen begynner å stabilisere seg igjen, så må innrømme at jeg er litt spent... Men - ingen symptomer ennå selv om jeg kjenner godt etter :)

Gammel (p)røver - begynner du på crinone rett etter EL? Hva er grunnen? Jeg skal begynne så snart jeg får en positiv test.

Håper på verdens beste julegave til oss alle. Lykke, lykke til.

Skrevet

Hei Mollymamma08!

Jeg har vært kjemisk gravid to ganger siden i sommer (positiv CB graviditetstest), men mensen kommer noen få dager etter IKM. Gyn. mener at Crinone kan hjelpe til for å få egget til å feste seg. (om det skulle være befruktet). Det kan jo bli dyrt i lengden hvis tanta dukker opp etter ca 14 dagers kur måned etter måned, men jeg har jo allerede brukt masse penger på all slags hjelp for å bli gravid uten resultat. Litt mer penger spiller nesten ingen rolle om resultatet blir en liten baby;-). Lykke til, jeg skal følge med deg og krysse fingrer og tær for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...