Vrimle Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vil helst ikke ha sånn skikkelig svær dunjakke som ser helt oppblåsbar ut... Nå har jeg Bergansjakke, og den er ikke foret i det hele tatt, så jeg må ha ny jakke!
skogsmusa Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har dunjakka fra Bergans, og har aldri hatt en varmere jakke på meg! Og jeg er sånn frysepinne;) Den kan på noen se litt "stor" ut, men jeg valgte denne for at den er suveren til å holde varmen og den er myk og god!
Vrimle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 kanskje jeg skal prøve ei likevel da. Synes det var så fin blå farge på ei jeg så her en dag:) En må kanksje ha litt svær jakke for at den skal være såpass foret at den holder på varmen..
Babyfacepsycho Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg kjøpte meg en god jakke på cubus faktiskt. Det er en dun jakke, med fleece i lommene, og gode mudder i liver, halsen og armene. Jeg kjøpte den bare fordi jeg ikke ville ha en som var stor og klumpete, og den er kjempe varm. Jeg kjøpte vit, men tror den var i svart og brun eller noe sånt også. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå