Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hadde lyst til å sette p-stav i armen,men legen min ville ikke.tror ikke han hadde no greie på det jeg.. han mente det kom til å bli så stygt arr hvis jeg var allergisk og den måtte fjernes,og at det ikke var bra når en ammet. så jeg fikk rp på p-piller istedet,men jeg er jo i ammetåka fortsatt da,å glemmer å ta de hele tiden. noen som vet noe om dette?
Medium fikk guttebass Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Syns det var en merkelig uttalelse fra legen din. P-staven inneholder samme hormoner som Cerazette og kan brukes mens du ammer. Hva slags p-piller fikk du? Jeg har hatt p-stav (var ikke fornøyd pga konstante blødninger, men det er en annen historie) og har da slettes ikke noe arr etter at den ble tatt ut. Og hvorfor skulle du være allergisk? Hadde han noen grunn til å si det..?
Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 jeg fikk cerazette!? merkelig.. virker som han er imot prevansjon,å ønsker at jeg skal bli gravid igjen.han er muslim (dette er ikke no angrep! halve familien min er det) jeg bare nevner det.kanskje jeg skal ringe å spørre igjen,før det blir flere små tasser her i huset hehe;)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Ja dette var rart. Jeg fikk p-stav mens jeg ammet, og noe særlig arr blir det ikke uansett. Et pittelite snitt bare. Kanskje han ikke har gjort det før og kvir seg? Merkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå