Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei, er det noen som har tips på amme-bh? Bør de være uten spiler? I hvilket butikker har de de beste? I hvilken str kjøper man? Går man automatisk opp 2 str? Hvor mange trenger man? .. Mange spørsmpål her ja :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 uten spiler er best syns jeg iallefall... de har noe kjempe gode og billige på sparkjøp
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg syns også det er best med bh uten spiler nå som magen er så høy (er i uke 36 og venter på at magen skal synke). Men tenker samtidig at brystene vil trenge all mulig støtte etter fødselen når de er fulle av melk, så har både med og uten spiler liggende. Jeg har gått opp både i omkrets (fra 75 til 80) og cup (fra E til H), men tror nok at det varierer litt. Men noe må man nok regne med. For alle andre med store bryster: jeg anbefaler merket Abecita på det VARMESTE. De har godt utvalg, virkelig verdt prisen.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har brukt Triumph sine og har vært veldig fornøyd med de. Det er viktig at det ikke er spiler for å ikke tette til melkegangene!! Jeg gikk opp fra str 75B til 80C, men det er selvfølglig veldig individuellt hvor mye man går opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå