TusseMor07&09&14 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det "vanlig" at man slutter å få melkespreng veldig fort etter man har introdusert et par måltider, og de begynner å sove hele natta? Synes det virker som om melken er på vei til å forsvinne her... Skjønner jo at det minker ettersom han spiser mindre... men har liksom fått intrykk av at folk sliter masse med brystspreng og sånn når barna begynner med annen mat. har hatt masse melk, og melkespreng til tusen etter 4-5 timer uten amming. Har fullammet til 6 mnd. Men nå etter han har sovet 4 netter uten amming og fått 2 grøtmåtider om dagen i 1 ukes tid, så er jo brystene blitt helt myke... Noen som vet? Litt kjipt å miste alt da...
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jegfår mindre melk når ungene har fått fast føde, er jo helt naturlig det :-) Skal mer til før jeg får spreng nå enn før ja, men etter lang nok tid merker jeg det nå også, f.eks 1,5 døgn uten å ha ammet. Er jo ikke slik at man mister melken selv om man ikke ha spreng lenger, med de to største ammet jeg siste 2-3 mnd jeg ammet dem kun en gang i døgnet og da bare fra en pupp om gangen, altså annenhver pupp annenhver dag, og jeg hadde jo melk nok til det.
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 ok... da har jeg sikkert så det holder da:o) Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå