Gå til innhold

Besteforeldre som lar barnebarn sitte i røyk-osen sin:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldra mine har alltid vært store egoister men hadde trodd at de kunne bruke hue såpass at de ikke sitter med barnebarnet på fanget når de røyker da!!!!!Snakker om idioti!!

De er av typen som alltid skal gjøre slik de selv vil og ikke vil høre på andre.

Jeg sliter med sykdom og har bare de som kan avlaste meg og mannen min.

Så når jeg sender 4 åringen min til besteforeldrene hans så føler jeg at jeg sender han rett i røyken,sitter hjemme og klarer sjelden å slappe av.Når han kommer hjem er han skikkelig dårlig.Hoster og er oppe om nettene.

ALT han har hatt med av klær,leker og div stinker røyk!

De har alldri respektert noe vi har sagt siden han var liten av,vurderer nå å sette ned foten og si nokk er nokk.

Jeg sliter med alvorlig depresjon og utbrenthet,og med alt dette i tankene samtidig så blir jeg desto verre.

Dårlig å måtte føle at jeg må velge mellom enten min 4 årings helse eller min egen,men jeg er bare nødt til å slutte å sende han til de.Kan ikke utsette helsa hans for dette..

Sliten og lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis de ikke kan røyke ute ville jeg nektet dem å passet ham

Skrevet

Skjønner problemet: Du trenger virkelig avlastning, men den avlastningen som er tilgjengelig har ikke så god kvalitet.

Siden du sliter med depresjoner, kan det kanskje være en mulighet å få et besøkshjem gjennom kommunen/barnevernet? Det skader ikke å undersøke!

• 1 måned senere...
Skrevet

Uff, sett ned foten ja... Si at dersom din sønn kommer hjem og stinker røyk en eneste gang til, så får de aldri passe ham mer.

Bor du i Oslo kan du ellers få hjelp av Homestart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...