Nelly79 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har man ikke krav på 5 uker ferie i permisjonstiden?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 stresse veldig med dette selv jeg- virkelig ikke enkelt!! nav er vanskelig altså!! du kan utsette foreldrepenge perioden med 4 uker pluss en dag, som er lovbestemt ferie sa NAV når jeg ringte til de idag. hyggelig dame men jeg skal ha 5 uker ferie, som jeg tar om sommeren, mens far tar ut sin fedrekvote. se ka eg fikk til svar på noenlunde samme spm i en an tråd her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136279203
Nelly79 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk , det hjalp veldig. Men har et sp.mål til... Når man har ferie i permisjonstiden så stopper permisjonen opp, eller? Ble plutselig usikker her..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 permisjonen tar pause i de antall uker ferien er (som nav sa når jeg ringte til de) for så å begynne igjen. da får man jo feriepenger man kan bruke i disse ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå