Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 tok det fra slimproppen gikk til fødselen startet? Den gikk i går kveld hos meg, og venter nå spent på riene. Vet jeg er moden og har litt åpning.. Takknemmelig for erfaringer:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 På svangerskapskurs hos jordmor sa hun at når slimproppen gikk kunne d ta fra ett døgn til 4 uker før fødsel starter. Så den var ikke akkurat noe tegn på at fødselen var i gang.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Sist tok det 2-3 uker med meg....
Happy H Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 min gikk om morningen og riene startet om natten. men eg va då 2dager på overtid
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 min slimpropp gikk fredag morning,(5 dgr siden),,og har ikke merket noe til fødsel ennå..Er og moden med ca 2-3 cm åpning). Håper på hver dag nå . =) Har termin imorgen så vi får nå se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå