Gå til innhold

Noen som så Greys Anatomy i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde egentlig?

Sambo hadde lovet meg en runde i senga for å prøve å få fart på fødsel, og den sjangsen kunne jeg ikke la gå fra meg. Derfor fikk jeg bare sett Greys fram til reklamepausen....skjedde det noe interesant etter det eller?

Nyskjerrig på hvordan det utviklet seg mellom Burke og Christina, og Callie og O`Malley??

Det virker som at samboers innsats i går kveld bærer frukter, for nå har det kommet masse slim, og jeg har en sur tung følelse i mage og rygg. Kjennes ganske likt som det gjorde før forrige fødsel =)

Håper det skjer noe iløpet av denne uka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

george og izzy hadde sex!!!

og eksen til christina dukket opp som en ny sjefskandidat.. det ble helt furore mellom christina og burke, så bryllupet er kanskje avlyst..

Skrevet

Tigermor, skal du snike i køen før meg nå??;) Jeg går også med mye vondt idag, og håper noe skjer snart ;)

Skrevet

Førstemann til fødestua da Niem =)

Tror ikke det skjer noe iløpet av dette døgnet nei, men har stor tro på at det kan bli iløpet av uka =)

Gikk med ryggvondt noen dager etter at slimproppen kom sist også!

Skrevet

Hehe, det blir kappløp fremover nå ja!!;) Håper også det skjer noe i løpet av uka, så lenge ikke min sv.skapsforgitning blir verre må sambo reise på jobb på søndag, nesten 4 timer herfra, så hadde vert gøy og vert ferdig før den tid :)

Jeg aner liksom ikke hva jeg skal kjenne etter, siden det er første gang. Men jeg har mye maserier og nedpress.. så det er vel eg tegn på at NOE skjer..?:)

Skrevet

Noen som vet om det går reprise på denne serien?? Fikk ikke sett i går fordi jeg slukna så tidlig (er i 1.tri og dødstrøtt om kveldene). Irriterende at de skal sende Grey's en time senere enn vanlig....grrr...

Skrevet

Tror det er reprise lørdag kveld. Mulig det er på Zebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...