Gå til innhold

Hva lukter jul for dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Karve gir meg julestemning! Mamma koker alltid surkål lille julaften. Jeg lager det nå jeg, men tror jeg må koke litt lille julaften bare for å få lukta i hus på nytt igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julerøkelse=) men akkurat nå, ikke en dritt. er så tett i nesen...=P

Skrevet

Lukta av pinnekjøtt

sigar

fyr i peisen

 

Det er jul=)

Skrevet

mammas julesylte :o)

 

er vel en blanding av alle krydderne :o)

Skrevet

Når jeg var liten hadde vi to store nisser som ble tatt frem på

lillejuleaften, resten av året lå de i en gammel kamferkiste så

de hadde en litt spesiell lukt. Den lukten får meg i virkelig julestemning.

 

Skrevet

lukten av mamma og pappas hus i julen. I fjor var vi hos mine svigers og det luktet definitivt ikke jul.... for meg;o)

Skrevet

Granbar og klementiner.

Skrevet

kongerøkelse,gløgg og pepperkaker:)

Skrevet

Kongerøkelse, svibler, juletreet og lukta av ribbemiddagen. :)

Å, jeg gleder meg!

Skrevet

Sigar

Pinnekjøtt

Lukten som er hjemme hos mor og far som er en blanding av dette pluss pluss=)

Skrevet

klementiner gir meg følelsen av at det er jul :)

og mammas hjemmelagde kålrabbistappe på julaften :)

ingen jul uten..

Skrevet

Klementin, pepperkaker og glögg seff=)

Gjest supersnupp
Skrevet

mamma lager bestandig surkål på lillejulaften, og steker okse og skinke steik som vi bruker til pålegg i jula, det sammen kongerøkelse og littt sigarlukt. Da er jeg i julestemning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...