m-mamma Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Karve gir meg julestemning! Mamma koker alltid surkål lille julaften. Jeg lager det nå jeg, men tror jeg må koke litt lille julaften bare for å få lukta i hus på nytt igjen!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Julerøkelse=) men akkurat nå, ikke en dritt. er så tett i nesen...=P
cherry coke Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Lukta av pinnekjøtt sigar fyr i peisen Det er jul=)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 mammas julesylte ) er vel en blanding av alle krydderne )
Musemor med tre søte små Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Når jeg var liten hadde vi to store nisser som ble tatt frem på lillejuleaften, resten av året lå de i en gammel kamferkiste så de hadde en litt spesiell lukt. Den lukten får meg i virkelig julestemning.
wirre;o) Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 lukten av mamma og pappas hus i julen. I fjor var vi hos mine svigers og det luktet definitivt ikke jul.... for meg;o)
Ta sats;-) Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Surkål, og den MÅ kokes på julaften!!
Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 kongerøkelse,gløgg og pepperkaker:)
Gullklompane mine Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Kongerøkelse og appelsiner.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Kongerøkelse, svibler, juletreet og lukta av ribbemiddagen. Å, jeg gleder meg!
manonym Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Sigar Pinnekjøtt Lukten som er hjemme hos mor og far som er en blanding av dette pluss pluss=)
suseduse Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 klementiner gir meg følelsen av at det er jul og mammas hjemmelagde kålrabbistappe på julaften ingen jul uten..
Brenda med 2 ute Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Klementin, pepperkaker og glögg seff=)
Gjest supersnupp Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 mamma lager bestandig surkål på lillejulaften, og steker okse og skinke steik som vi bruker til pålegg i jula, det sammen kongerøkelse og littt sigarlukt. Da er jeg i julestemning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå