Zizza Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Føler jo at jeg maser på deg, men du liker å spå kanskje :-) Jeg ser andre har spurt om når man føder, kan du føle om jeg føder før eller etter termin? Har termin 10.08.08. Jeg er født 14.93.81 og samboer 10.01.79 PS: Har sendt deg en PM oxo
Mamalari Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 får verken opp før eller etter, så det spørs kanskje om du vil føde på termin dagen.. har aldri opplevd dette svaret før, så er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det, men tror det vil si at du vil føde på dagen
Zizza Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Det hadde jo vært flott å føde på termin dato. Har gått henholdsvis 11 og 14 dager over med de 2 andre. Håper bare det ikke betyr noe veldig negativt som at jeg aborterer, og derfor ikke føder?
Mamalari Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Nei, vil ikke tro det.. Fikk ikke opp noe negativt rundt det. Men har aldri fått opp at noen vil føde på termin dagen før, har alltid fått til svar før eller etter. Dermed har jeg aldri fått et slikt svar heller, dermed tolker jeg det som om du føder på dagen;)
Zizza Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Takk Mamalari, du er veldig snill :-) Tror også dette går veldig bra. Håper jeg føder på termindagen da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå