nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 har lagt merke til ei dame her jeg bor som er dagmamma for ett par barn og sitt eget. De bor i 1 etg i en blokk med balkongen ut mot bilvei og gangvei. er mange som går forbi i løpet av formiddagen. når det er sovetid for barna triller hun de ut og lar de stå foran balkongen. verandadøra er ofte igjen nå som det er kaldt, og hvem som helst kan bare trille med seg en vogn.... regner med at hun følger med ut av vinduet, men tviler på at hun sitter og stirrer ut i to timer mens barna sover.... bare jeg som ikke ville likt at jenta mi lå og sov og hvem som helst kunne trillet med seg vognen...?
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Kommer litt an på strøket og hvor godt hun følger med.... min lille sover utenfor huset han, det går vei forbi.. Men her føles det som trygt.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 jeg kunne godt hatt min sovende ute hvis jeg hadde hatt hage og gjerde/hekk, så det var litt jobb å få med seg vognen... men hun har vognene omtrent på gangveien, og mange skoleelever og mange andre folk går forbi. men det er jo ganske rolig her... synes bare selv at det er litt skummelt...
2 søte småpiker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Det ville jeg nok ikke likt, nei, ut mot gangvei og bilvei, der mange fremmede går forbi? Hadde vært annerledes om det var i et rolig avskjermet strøk. Her har jeg ingen betenkeligheter med å la ungene sove ute, men vi bor helt for oss selv og veien stopper ved vårt hus.
m-mamma Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Da håper jeg hun har babycall i vognene i alle fall!
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Hvis du synes det er ekkelt, så er det sikkert det.. Jeg mener, det er helt umulig for oss å se for oss, siden vi ikke bor på same sted.. Og en dagmamma bør jo ta sine forhåndsregler da.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 det vet jeg ingen ting om, men har aldri sett noen ledninger ut av vognene... men det finnes sikkert trådløse babycaller også?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2007 det skjønner jeg da... :-p men lurer bare på om jeg er litt for hønemor, liksom... siden jeg aldri ville satt barnet mitt sånn. hadde vært mye bedre å ha de på balkongen, evt to på balkongen og en inne hvis det ikke er plass...
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde så absolutt ikke likt det. ( Men jeg er litt hønemor da )
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 men er det ikke de balkongene som regel "lukket" da..? eller er den åpen så de bare kan gå inn å trille ut liksom...?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2007 vognene står på plenen nedenfor balkongen... ved siden av gangveien og bilveien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå