Gå til innhold

Noen som har gammel lammeskinns pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jeg bruker til mini er fra jeg var født (24år)..

Hva har dere over posen når barnet sover ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullpledd hvis det er veldig kaldt, for å holde alt på plass, liksom. Ellers så har jeg vare trekket til vogna over.

Skrevet

ullpledd

Skrevet

Synes mini alltid er litt kald på armene siden han drar de opp av posen.. Tips?

Skrevet

Bør jeg bruke voksiposen istedet?

Skrevet

dyttdytt

Skrevet

Eg har ein gammal lammeskinnespose. Hadde heilt klart brukt voksipose hadde eg hatt det;)

Skrevet

Jeg bruker ingen ting over posen. Men jenta mi trekker også opp hendene ofte, så jeg kler på en ullgenser under utedressen hennes for å holde henne varm.

Nå har jeg riktignok funnet løsningen på armene som veiver opp hele tiden da. Jeg bruker seler i vogna (gjør alltid det selv om hun sover). Nå bare setter jeg selene fast uten å tre armene inn gjennom selene, om du skjønner. Jeg bare legger senene over armene hennes og lukker selen. Det funker kjempebra, og hun sover rolig og fint (tidligere vekte hun seg selv en del ganger ved å rykke i armene osv).

For å få selen på måtte jeg skjere hull i skinnposen med en tollkniv dær selene skal igjennom, men det gikk kjempebra.

Det rakner ikke videre, selv om jeg ikke har sydd rundt hullene.

Posen er 27 år gammel, og like god som ny. :-)

Skrevet

ett mellomstort rørospledd. bretter det godt rundt og litt over "kanten" på posen.

Skrevet

jeg ville heller brukt lammekinnsposen enn voksi.

har alltid ullpledd over, gjerne lite klær hvis det ikke er veldig kaldt, lue, votter og ullsokker. dytter hendene nedi når hun har sovnet. (16 mnd, brukes kun i helgene når hun sover på dagen)

i fjor, da jeg brukte posen hver dag oppi bagen, så hadde jeg bare trekket til bagen over posen og kledde på henne etter gradestokken.

Skrevet

Jeg brukte dyne eller teppe over når det var veldig kaldt. Min er også 24 år gammel! Kjempefin, ser jo helt ny ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...