Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har lite sexlyst om dagen. Vil så gjerne men orker liksom ikke. det værste er å komme igang. når vi er i gang er det jo deilig men det er liksom det å komme igang. Fler som har det sånn? Det må være pillene=(
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Cerazette funka ikke for meg nei ;o)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hadde det også som deg, var bare det å komme i gang. Var et ork hver gang:( Men byttet piller, tilbake til de gamle da jeg mistet melken. Mye bedre nå=) Møkkapiller:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå