Gå til innhold

Hei, jeg er med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sniktittet inn hit hver bidige dag siden vi ble prøvere i november, er jeg med. For dere som møtes her virker så utrolig positive og omsorgsfulle. En superflott samling med damer. Selv har jeg IKM den 20. desember. Fikk mensen ei uke tidligere forrige syklus (rart for pleier aldri det) og fant aldri el med CB digital denne syklusen (startet måling dag 13 og har 28 dagers sykluser) Kom heller aldri noe synlig el-slim. Men skitt au, vi kastet oss i prøving annenhver dag fra dag 8 til dag 19. Og nå synes jeg at jeg har både stikninger nederst i magen og er litt småkvalm. Kanskje bare ønskekjenning... Flere uten positiv el-test som likevel ønskesynes de har symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei abelise!

Jeg tar ikke el-tester, men vil bare ønske deg velkommen til uke51-trådene våre. Her følger vi litt med på hverandre og heier på hverandre;-)

Utrolig kjekke tråder med mange kjekke jenter:-)

Lykke til til deg:-)

Skrevet

Velkommen inn :o) Vi har vært prøvere fra slutten av oktober og jeg har ikm i dag.... Hadde murringer og stikking i eggstokkene i går, men ikke noe særlig i dag. Er så spent at jeg nesten ikke klarer sitte stille her på jobben!! Angående sympotmene, tror jeg kroppen vår lett spiller oss noen puss når vi så inderlig gjerne vil bli gravide ;o) Men - der det er liv er det håp :o))

Skrevet

Takk for det. Er helt opprømt her jeg sitter på jobb, og helst bare vil holde på med dette. Men må nok logge ut for å få gjort noe annet, og kan heller glede meg til jeg kommer hjem i kveld, og kan sette meg foran PCen. Veldig bra forum dette, og godt å se hvor opptatte vi er av akkurat de samme tingene:-)

Skrevet

Ja er det ikke rart? Med ett er kroppen proppfull av symptomer:-) Masse lykke til, til oss alle. Og særlig til deg som har IKM i dag! Når skal du teste?

Skrevet

Velkommen hit!!:) Lykke til med prøvingen, håper det klaffer raskt for dere. Jeg har symptomer hver eneste mnd jeg, hehe. Utrolig hvordan man kan bli lurt av kroppen. Håper at dine symptomer er ekte og at du er gravid. Hørt om mange som har blitt gravide selv om de ikke fikk utslag på EL-testen. Masse lykke til!

Skrevet

....jeg testet i går (ettermiddag), jeg... *rødme* Den var selvfølgelig negativ. Skal dra på apoteket etter jobb i dag og hamstre tester. Jeg skal prøve å vente med å teste til lørdag :o)

Skrevet

...forresten skrev jeg feil: vi har vært prøvere siden slutten av september, skulle det stå :o)

Skrevet

Heisan, og velkommen hit! Har også IKM 20. desember:-)

Begynte prøvingen denne mnd. så vet ikke om vi "traff på de riktige dagene" denne mnd.

Skal prøve å bare kose meg med prøvingen. Har tre barn, og jeg tenkte ikke på el og el-slim når jeg skulle bli gravid med de:-)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med her. Har prøvd siden august, en SA i oktober. Temper ikke, el-tester ikke, stresser ikke. Slapper av og har reglemessig sex, satser på at det ordner seg på den måten. Har en sønn på 12 fra før, som er resultat av en gang uten prevensjon!! Men da var jeg bare 24 år, har skjønt at det kan ta noe lengere tid nå.

Skrevet

Så artig. Har også tre fra før, som kom uten nøye planlegging;-), men nå ønsker vi oss så sterkt en atpåklatt før vi gir oss. Tror det er lurt å slappe av og ikke tenke så mye på det tekniske. Men det er likevel lett å bli revet med og bli fullstendig hekta både på tegn og tester... Spennende at vi begge har IKM den 20. Har du tenkt å teste samme dag?

Skrevet

Heia!

Jeg er også med....vi ble prøvere fra ....hmmm....2 uker sider vi...hehe...har eggløsning rundt disse tider, men har ikke lyst til å ta el-tester jeg...vi koser oss hver dag vi, og satser på at det blir klaff før eller senere. Vi har to jenter fra før, og ønsker oss en liten gutt før vi gir oss...hehe..har bestilt en liten pjokk hvertfall ;) Jeg har ikke IKM før 31 desember da....men da skal det testes...hehe

Hvor i landet er dere fra forresten?

Lykke til alle sammmen :)

Lindus :)

Skrevet

Jeg er fra Oslo, men bor nå i Lier med mannen min og 2 hunder.

Angående tester har jeg altså ikke kunnet dy meg i begynnelsen. Tok el tester for et par uker siden og de var negative de dagene jeg tok den. Er likevel rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning for alle tegn var der og jeg hadde skikkelig vondt. Det er muligens den første ordentlige eggløsningen siden jeg sluttet på pillen, for jeg har ikke kjent det sånn før. Tar det uansett som et godt tegn, og gidder ikke bry meg om negative el tester ;o)

Skrevet

Takk for det!! Og visst er det spennende. Det er bare det at jeg ikke klarer å tenke på så mye annet. Nedtellingen til testdagen går utrolig tregt, og det er mye som skal gjøres nå før jul. Både på jobb og hjemme. Men jeg har helst lyst til bare å sitte på disse sidene jeg... Masse lykek til, til deg og. Måtte tegnene være sanne for oss alle denne jula:-)

Skrevet

Jeg har IKM først i romjula en gang sånn ca, tror jeg?? Syklusen er kanskje ikke helt på stell etter SA. Vanskelig å tolke tegn, de er jo så like tr symptomer. Hvordan skille? Hadde ikke annerledes tegn den mnd jeg faktisk var gravid.

Skrevet

Så morro....hehe...jeg er fra Lier og bor i Drammen :)

Hva slags symptomer har dere på eggløsning??

Lindus

Skrevet

hehe, så bra Lindus - vi er nesten naboer ;o)

Jeg hadde både el slim og vondt i eggstokkene sist gang. Som sagt viste el testene negativt, men kroppen sa jo noe annet, så jeg tror jeg hadde el....

Skrevet

ja, ikke langt fra Drammen til Lier nei...hehe...da kan man jo kanskje ta en kaffe sammen en gang da? hadde vært morro :)

Hva driver du med til daglig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...