Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Noen som har prøvd de? Er dere fornøyd eller missfornøyd? Billige er de iallefall=)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg bruker Lidl bleiene på dagtid og er fornøyd med dem... Om nettene bruker jeg Pampers Active fit, da jeg synes alle andre bleier, inkl Lidl bleiene, lukter tiss og at det blir litt "tisse-krystaller" når de er på over en lengre persiode (natt). Men på dagtid skifter vi jo oftere, så da går det helt fint. Prisen teller mye, og jeg har funnet ut at det er MYE å spare på å bruke disse!! Har brukt de nå i 8 mnd, og tulla har ikke hatt sår stump enda, så da mener jeg de absolutt er gode nok.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hei,vi bruker det på vår lille sønn både på dag og natt. det funker kjempe bra,holder seg tørr og fin. Så vi er fornøyd mei dei bleine,sparer en god del..
Mrs. Bouquet Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Syns de funker greit, ikke favoritten, men ikke blitt sår eller noe. Minuset er at de er litt tykkere enn de vi bruker og er ikke så veldig flotte utseendemessig (som betyr lite). Anbefales om du vil ha billige bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå