Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg sakl på sykehuset til samtale 20 Desember pga....samtale angående planlagt keisersnitt.... Er d noen som vet å lang tid dette tar,må e til flere samtaler en denne ene nå?????? Og hvor lang tid tar d før e får svar,og dato????
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 vettu, jeg vet ikke men jeg var til jordmor igår å sa jeg ville ha planlagt KS... da fortalte hun at jeg måtte først ha samtale med jordmor, slik at hun kunne fortelle meg fordeler og ulemper, så måtte jeg ha samtale med fødselslege og gynekolog... derretter skulle jeg og jordmor søke sammen.... tar vel sikkert noen eller ett par uker før du får svar... jeg skal nå på samtale neste uke... så får jeg ta det derrifra... er du lagt på vei da? eller har du god tid enda??? tror di tar litt hensyn til det også..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er 28 uker... Ja men håper d går fort,for er forferdelig å gå å vente på svar også da:o)... Å langt er du kommet da?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 jeg er bare 16 uker, så jeg har egentlig god tid..... men fikk time med engang jeg nevnte det så, da får jeg vel bare ta den da.... st.olavs her da- du?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Arendal her... Så håper d går bra for oss begge... Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå