Pappas fultreffer :) Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Noen av dere som vet hvor jeg kan få høre den? Min kjære syns det var kult om vi spilte den, men jeg vet ikke hvordan den er, så jeg vil gjerne høre den først.
Libido- Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Stilig =) Prøv youtube.com de har det meste. Søk på engelsk. Vi skal mest sannsynlig ha Linkin Park, synes melodien til sangen numb er så utrolig stilig på piano.
Libido- Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Det er ikke en egen brudemarsj altså.. Her kan du høre sangen som han sikkert mener
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Nei, den vil jeg ikke ha... Er ikke det den onde imperial marsjen greiene det da? Uff, nei det blir det ikke noe av. Så for meg at det var no eget jeg da vet du
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Da vil jeg også ha Tre nøtter til Askepott heller. Kan jo spille den når vi går ut, da har jeg jo fått prinsen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå