Gå til innhold

05.00 er natta!!!!!

Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har begynt å våkne i 05-05.30 tiden og vil stå opp.. Er natta for meg det! Her begynner egentlig morgenen i min mening i 07 tiden..

Legger han mellom 19.00 og 20.00..

Skal jeg prøve å legge han senere?? Så kanskje han sover elnger på morgen kvisten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeelt enig med deg!

Jeg legger jenta vår (som sovner på sofean) mellom 19-20 selv,hun sover til max kl 06.30! og hun sover alt fra 30 min-1 time i barnehagen.Hun må sove litt på dagen for hun er så trøtt stakkars:)

Skrevet

Enig, her er alt før 7 natt, men desverre så hjelper det ikke alltid hva mor og far mener :)

Jr har hatt perioder der han våkner tidlig, men til vanlig blir klokken iallefall 8 før han våkner. Så trøst deg med at det sikkert er en fase og at det går over.

Vi har ikke lagt jr senere når han våkner tidlig (han legger seg ca kl 19). Dersom han våkner veldig tidlig tar vi han ikke opp før han roper på oss, vi går ikke opp med en gang vi hører han, og ofte sitter han og leker og prater med seg selv en god stund før han vil opp.

Skrevet

Hadde det vært 06.30 her, hadde jeg vært fornøtd, hehe.. Han får pupp av meg i 4 tiden, og skulle man jo tro at han sov til 6-7, men neida! Etter vi har stått opp sovner han igjen etter ca 2 timer, og sover 1 times tid.. Legger meg igjen selv da, men blir liksom ikke det samme.. Blir bare mer uopplagt.. Off, dette sovestyret!

Skrevet

Tar han ikke opp før han gråter ordentlig, men vil jo gjerne at pappaen skal få sove til han skal opp halv åtte, da han har en laang dag på jobben foran seg.. Eller er jeg for snill?

Skrevet

Leste et sted at man ikke skal la barnet sove etter 16.15 hvis man skal legge de i 19-20 tiden, så prøver på det.. Er ikke lett for han er da stuuup trøtt i 18 tiden allerede.. Skikkelig terror time fra 18-19 før vi begynner med kvelds stell og pupp før natta.. Gleder meg til vi kan begynne med grøt om et par uker.. Hvis det hjelper da, hehe..

Skrevet

jeg har også den siste mnd hatt problem med at elias våkner kl fem.. Har forsøkt det meste. Mindre søvn på dagen, legges senere på kvelden, ikke ta opp, skrike, trøste + +, men ingenting hjelper. har den siste uka funet ut at det beste er å la han skrike litt før jeg går inn å legger han bestemt ned igjen når han våkner. Er jeg heldig kan dette funke etter to ganger.. og da sover han til seks. Og kl seks er det ok å stå opp.. (trodde aldri jeg skulle si det...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...