Gå til innhold

"Hvit dagmamma" Et spm om det.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo noe greier med at en får skrive av 25000 på skatten eller noe.

Noen som kan forklare meg det der?? Er det sånn at man får prosenter av det eller????

 

Null peiling her =0)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Push push!

Må da være noen som har hatt "hvit" dagmamma her eller barn i barnehage som kan forklare meg det

Skrevet

Går barna i barnehage eller hvit dagmamma, kan en trekke fra beløpet en har betalt i løpet av et år, men maks 25000,-. DVS at en slipper å betale skatt av 25000,-. Det en da sparer avhenger av hvor mye en betaler.

F.eks 30%, så får en 7500,- mindre å betale i skatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...