Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg la fort på meg 7-8kg dette evangerskapet. Men fra uke 29 og til nå- uke 32, har jeg bare lagt på meg 1 kg. Skal sies at jeg har slitt endel med fordøyelsen, hatt både forstoppelse og diarè denne tiden her... Lillegutt i magen er veldig aktiv, så jeg er egentlig ikke bekymret sånn sett. Men er det noen "fasit" på hvor mye man bør legge på seg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 La også på meg bare en kilo i de 4 ukene, oghar de siste 2 ukene gått opp 0,5 kilo(32-34uker). Var hos jordmor forrige uke og hun syntes ikke det var noe å bekymre seg for ihvertfall. Hun så mere positivt på d. Babyen syntes å være normalstor, og vokser fint, så da var det visst bare positivt for meg at vekta ikke økte så veldig fort og mye
Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 ok, godt å høre! Regner jo med at lille krabaten tar den næringen han skal, men det er mangt man skal uroe seg over også vettu... Håper jordmor også kommer med beroligende ord neste gang jeg skal dit:-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 fra uke 25 til 29 gikk jeg ned 4 kilo... dette likte legen såppas dårlig at jeg ble testet for det meste.. svarene neste uke, og håper allt er bare bra. Gjorde ingenting annerledes, bare begynnte å gå ned i vekt..Gutten i magen vokser og sparker fra seg hver dag, så han vet jeg har det bra...
vannkvinne82 *060208* Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg la på meg mye (9-10 kg) i begynnelsen av svangerskapet, og etter uke 24-25 har nesten ikke lagt på meg noen ting (ca 2 kg). jeg var det en kaller "undervektig" på BMI'en før jeg ble gravid, så jeg tror det var kroppen sin måte å "normalisere" seg til å kunne bære fram et barn. jordmor har i hvert fall ikke reagert noe på vektøkningen. jeg er også 32 uker på vei, og har en fin liten kul på magen, uten at det syns noe særlig på resten av kroppen. Kanskje det er litt på samme måte med deg?
YumYum2 Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Har merket dette jeg også:S på 8 uker har jeg kun gått opp 200 Gram!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 jeg har heller ikke gått opp noen ting de siste 6 ukene. er i uke 32 nu.. men regner med bebis tar det han trenger:)
3 har blitt 4 Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Samme her ,har liksom stoppet etter uke 28..
Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2007 Ååå, så godt å høre jenter:-) Jeg er ikke av den store sorten (høy men slank), så hadde jo ikke regnet med å gå opp veldig mye i svangerskapet heller. Er nok bare kulen som viser at jeg er gravid ja. Men det er alltid noe å bekymre seg over, jeg er vel ikke den eneste, hehe. Men er mye roligere nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå