Gå til innhold

Hvis dette trøster noen .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 1 år.. vi har vært gjennom så å si ALT !! jeg holdt ut fordi jeg visste at alt vil går seg til.. og alt har virkelig gjort det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant, så sant....

Jeg er mye mer avslappet nå med andremann enn med førstemann. Gråting på nettene går over, matnekt går over, magevont går over, feber ved tannfrembrudd går over........osv.

 

Og med tiden vil man også få mer søvn. Er jo bare å ta det meste med et smil:)

Skrevet

er sååå enig ... tenk på det, når det er på det verste.. DET VIL GÅ OVER !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...