Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 gutten min er snart 1 år.. vi har vært gjennom så å si ALT !! jeg holdt ut fordi jeg visste at alt vil går seg til.. og alt har virkelig gjort det :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Så sant, så sant.... Jeg er mye mer avslappet nå med andremann enn med førstemann. Gråting på nettene går over, matnekt går over, magevont går over, feber ved tannfrembrudd går over........osv. Og med tiden vil man også få mer søvn. Er jo bare å ta det meste med et smil:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 er sååå enig ... tenk på det, når det er på det verste.. DET VIL GÅ OVER !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå