Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hvor stor plass er det til bildet? lurer på å kjøpe ,men har ikke noen `høye` bilder,bare liggende. hvis noen skjønte dette..? hehe
It's all about me Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg ikke sett de rammene, men det er sikkert mulig å hege de andre veien. Dvs bildet over avstøpninga (eller omvendt) istedetfor ved siden av hverandre. Er de ikke laget til det får du sikkert kjøpt oppheng som du kan feste på den rette siden på jernvare eller hobbyforetning.
mamma til en prinsesse Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Den er 16*11. Jeg kjøpte men ble ganske skuffa. Kan ikke henge på veggen som jeg hadde tenkt for på gips siden ble den altfor tung. Henger helt på skeive.
Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 takk for tips:) men kanskje det er like fint å lage selv i trolldeig da..
mamma til en prinsesse Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Er jo mulig å sette den på en hylle inntil veggen. Men er sikkert likegreit å lage i trolldeig selv. Ellers er det sikkert mulig å henge på noe lodd kanskje. Har tenkt til å se om jeg får tak i noe lodd i hvertfall
Martin+Mamma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 vi får streve med det;) hehe,lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå