Gå til innhold

Kommer babyen ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå,det stikker og "kiler" sånn at jeg føler noe er på vei ut babytunnelen,noen som har det samme? hva er det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stikking har jeg mye av.. men ikke kiling.. kalles nedpress.. hvilken uke er du i? jeg vet ikke hvilken uke jeg fikk det i.. men er mye mer nå og mye vondere.. er i uke 39..

Skrevet

Er i uke 33,har kjent det i noen uker nå,er ikke vondt,men ubehagelig:)

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men jeg hadde det masse både sist og denne gangen. Føles som om babyen stikker fingeren igjennom livmorhalsen liksom? :-) tror ikke det er noe farlig i hvert fall. Hvis det blir for plagsomt ville jeg ringt føden og spurt. På sykehuet jeg skal føde har de alltid tid til å svare, og er veldig hyggelige de gangen jeg har ringt.

Skrevet

Her har hodet festet seg, men kjenner allikevell ut som han pirker meg nede i underlivet av og til. Noen ganger gjør det nesten litt vondt... litt rart så lenge hodet er der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...