Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 ååå,det stikker og "kiler" sånn at jeg føler noe er på vei ut babytunnelen,noen som har det samme? hva er det?
Slalotte Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 stikking har jeg mye av.. men ikke kiling.. kalles nedpress.. hvilken uke er du i? jeg vet ikke hvilken uke jeg fikk det i.. men er mye mer nå og mye vondere.. er i uke 39..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Er i uke 33,har kjent det i noen uker nå,er ikke vondt,men ubehagelig:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg vet ikke hva det er, men jeg hadde det masse både sist og denne gangen. Føles som om babyen stikker fingeren igjennom livmorhalsen liksom? :-) tror ikke det er noe farlig i hvert fall. Hvis det blir for plagsomt ville jeg ringt føden og spurt. På sykehuet jeg skal føde har de alltid tid til å svare, og er veldig hyggelige de gangen jeg har ringt.
camosilla Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Her har hodet festet seg, men kjenner allikevell ut som han pirker meg nede i underlivet av og til. Noen ganger gjør det nesten litt vondt... litt rart så lenge hodet er der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå