ღhælgelainnღ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vet dere om noen butikker hvor en kan finne pene selskapskjoler til frodige og kraftige kvinner, men som samtidig ikke ser ut som et telt!
ana baroma Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg kjøpte kjole på zizzi, de har en del fint:) Og kjolen min var ikke i nærheten av å ligne på et bergans firemannstelt:))
ღhælgelainnღ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Bor i Hedmark, så jeg vet ikke om de har den butikken i mitt nærområde :-(
ana baroma Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 tror Gjøvik blir det nærmeste:/ Så det kommer jo an på hvor i Hedmark du bor hvor nært det blir:)
Mockanin Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 fant bare en kjole på Zizzi og den var ikke så pen egentlig. Men dem har mye annet som er fint da
ღhælgelainnღ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Bor i Elverum, så jeg vet ikke om jeg får reist dit før jul. Hadde en del fint på B-young, men dessverre bare mini-størrelser igjen (for mitt vedkommende ihvertfall).
Entil? Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 har dere lene-v der da?der er det en svart tubekjole,men paljetter over puppene,den er litt større nedentil,(uten og ligne et berganstelt..),men sitter stramt over puppene,nederst er det forskjellige lengder,som gjør at man virker slankere,hvet ikke helt hvilket stoff det er i kjolen,men det er en underkole som går til knærne sånn ca,også er det et slags gjennomsiktig svart stoff over der igjen..litt vanskelig å forklare,men er veldig fornøyd med den kjolen...ikke kostet den flesk heller...
ღhælgelainnღ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2007 Er Lene-V på Hamar. Kanskje stikke innom der og se hva jeg finner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå