Gå til innhold

hva fordriver der dagene med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I permisjonen før fødselen evt når dere går sykemeldt?

Jeg får ikke ut å gå pga bekkenløsning, og har strikket MASSE julegaver den siste tiden, så jeg begynner å bli litt lei. Surfer på nettet, men begynner å bli lei det også. Bestilte meg ett Xbox-spill i går og håper på å få det før helga..... ellers blir jeg å gå på veggen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hei:)

Har laget bord-kort til julaften,bakt pepperkaker,kokosmakroner og laget julepynt:) I dag begynner jule forberedelsene med stryking av duker og gardiner,er bare pusle ting,men får hvertfall tiden til å gå:)

Heldigvis er det bare 5 uker igjen:)

Skrevet

Surfer litt på nett, ringer og ordner alt av småting før vi reiser hjem til stavanger i jula, baker julekaker, handler små julegaver til venner, syr julekjole for ei venninne, prøver å vaske noe nytt i leiligheten hver dag, mekker middag til sambo kommer hjem..tja, sover litt og tar meg gjerne en gåtur/kafetur med ei venninne? :)

Skrevet

Ojojoj her var det noen effektive damer gitt:)

Kan dere sende over noe arb.lyst til meg?

Jeg skal i dag da prøve å vaske litt julevask..kjedelig men nødvendig:)

Ha en fin dag:)

Skrevet

Har også bekkenløsning, og orker mye mindre enn før. Allikevel prøver jeg nesten hver dag å ha "en plan", en eller annen ting å gjøre. Det kan dreie som alt fra:

Fysioterapitime

Kafebesøk med en venninde

Ha besøk på lunsj / kaffe

Bake noe, eller lage noe til middag som tar lang tid

Jordmortime

Handle julegaver eller ting til baby

Ellers har jeg jo dager hvor jeg gjør "ingenting", bare slapper av, og da går det mye i strikking, lese bok, surfe på nettet, tv titting, litt smårydding i huset, vaske babytøy etc...

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg skal ta meg på tak og begynne å bake litt som jeg kan hive i frysern.....Sikkert kjempegreit å ha både brød og rundstykker i frysern til ungen kommer(regner sterkt med d blir lite tid til baking da).

Noen med gode oppskrifter på rundstykker? både grove og fine :) Eller kanksje noe annet som kan være snopt å ha i frysern?

Skrevet

I dag er første dagen i permisjonen min!!!!! Jeg sto opp halv elleve, og jeg skal love at jeg skal gjøre ingenting i dag!!!! =)

Jeg har jobbet fullt frem til i går, så nå skal jeg bare slappe av, se på tv, kanskje støvsuge litt, bake litt kaker og strikke. Men ikke før i morgen! hehe...

Jeg har gledet meg til denne dagen som dere forstår.

Skrevet

Sover mest mulig. Den eneste interessen jeg har for tiden...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Sitter mye på nett, både BIM, Facebook og nettaviser. Pusler forsiktig hjemme, f. eks rydder eller baker litt nå og da. Jabber litt i telefonen. Koser med hundene. Tar det egentlig ganske med ro....og det er deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...