Gå til innhold

Hva er planene idag da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegavehandling?Bake et slag kanskje?

Når gullet våkner skal vi en tur på senteret, kjøpe en gave til min søster FRA min bror faktisk og bytte noen gardiner (som jeg håper jeg får byttet selv om de er åpnet..)

Så hjem å ordne middag og slikt, ikveld vet jeg ikke, kanskje bake noen rundstykker til å ha i jula, eller noe annet godt..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,skal på jobb kl 15 så tiden før det går som regel til bare tull og tøys.Blir vel bare å leke med lillegutt,henge opp julegardiner og spise en skikkelig godt lunch :)

Skrevet

Jeg skal så mye som å kjøpe ET glass :o)

Klarte å knuse favorittglasset til mannen, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne et lignende nytt for å være snill, he he. Det var vist det eneste jeg tok med meg inn i boet da vi flytett sammen som han virklig likte, ha ha ha.

Skrevet

Vaske hele sulamitten

Kjøpe pynte sko

kjøpe ting til bursadg selskap

se på noe jeg kan ha på meg til selskap og dåp

se på julegaver

lage middag

bake sjokoladehorn til bursdag til lillegutt

kanskje rekke å gå på do... hahaha

Skrevet

Holder på å vaske ned hele kjøkkenet, tar undelig lang tid..

Så skal jeg orden med litt tøy

Lage middag

Senere skal jeg på et senter og kjøpe litt julegaver og lucia tøy

Og kvelden går med til baking:)

Skrevet

Lisa:der minte du meg på noe ja..Jeg skulle jo vaske kjøkkenet ikveld jeg..fader, gruer meg til å starte på den møkkajobben altså....

Skrevet

Ja huff det er en real møkkajobb ja, begynte i går jeg men ble ikke ferdig så må skrubbe i dag også gitt..

Men deilig når man begynner å nærme seg ferdig:)

Lykke til:)

Skrevet

bake lusekatter, vaske klær (lukter så godt når en henger dem ut i kulda litt) trille på butikken å kjøpe salt,skal lage avstøpning i trolldeig,lage middag til papsen kommer:)

Skrevet

ååå tusen takk lisa.. du mente meg på noe... jeg må kjøpe lusia drakt og gevist til barna... Tusen takk takk takk....det hadde jeg glem... det hadde vært leit det

Skrevet

huffda, ser jeg er så stressa at jeg ikke klarer å trykke riktig på tastaturet! :(

Skrevet

Jeg har akkurat vært å handla inn to julepresanger, en til lillegutt og en til meg selv fra pappa...hehe ;) Nå skal jeg vaske og rydde litt før jeg henter lillegutt i barnehagen og derfra bærer det avgårde til frisøren. Han skal ha sin første frisørtime i dag :)

Når vi kommer hjem er det middagslaging til min kjære kommer hjem i 4tiden, kanskje vi går en tur i finværet etterpå :) I kveld skal jeg og noen venninner på kafe, for her i huset er det kamp på tv i kveld og det kan jeg klare meg godt uten :) :)

Så i dag er det en veldig, veldig bra dag :)

Skrevet

nå har jeg brukt en time på å få lillewirre til å sove.. uten hell.

vi skal til østfoldbadet senere i dag og så skal jeg og en venninne på ikea i kveld!!! endelig litt tid til bare mor!

Gjest Nydelige christina
Skrevet

Har vært på HS og fått vaksine mot kusma og meslinger.

Nå sover hun, jeg venter besøk av en vennine og datteren hennes, vi blir vel inne og spiser først så drar vi på lekeplassen.

Senere er det og lage middag til sambo kommer hjem..

Slappe av resten av kvelden tror jeg..

Skrevet

Ordne til morgendagen og fredagens bursdagsfeiring,bake sjokoladekake,rydde hus.I ettermiddag skal jeg og mamma på bytur,Gleder meg:-)

Skrevet

henge opp tøy

rydde

støvsuge

amme innimellom slaga;)

lage middag til min kjære kommer hjem

ellers skal vi bare være hjemme å slappe av...Dvs lade opp til natta,lille Oscar har tendenser til å sovne SEINT om natta,eller tidlig på morran...Skjønner ikke hvorfor...Noen som kan hjelpe meg???

Joh!:) Også skal vi prøve å få tatt noen bilder av han som vi skal gi besteforeldre og oldeforeldre i julegave:)

Skrevet

Sukk, dere gir meg dårlig samvittighet hele gjengen, flittige som dere er. Jeg ligger på sofaen og har gjort det i noen uker nå, er sykmeldt for sv.skapskvalme... Skulle vært å handla julegaver, skulla vaska kjøkkenet, skal rote meg til å legge sammen en hel haug med klær etterpå, pluss vaske klær.

Men aller helst skulle jeg ha spist noe, men ingenting frister, og det aller meste kommer opp igjen...snufs.

Heldigvis skal vi hjem til besteforeldre i hele jula, så om leiligheten ikke ser ut får jeg bare drite i akkurat nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...