Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Føler jenta mi har blitt lei av babygymmen. Hun ligger bare å kikker apatisk i luften når jeg legger henne under der. Har tidligere vist interesse, men nylig sluttet med dette. Men hun har jo ligget under den samme leken i 1 mnd nå. Tror hun synns det er kjedelig. Hvordan gjør dere det? Hvilke leker kan jeg kjøpe? Føler alle snakker om babygym, men hvilke leker er kjekke etter denne?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Et krabbespeil med lys og musikk. Ellers er en lekegrind god og trygg. Her bytter jeg ut lekene etter hvert. Henger noen uroer opp også.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Gutten min er fire måneder snart. Vi bytter stadig ut lekene i babygymmen. Han er fortsatt like interessert i den etter å ha brukt den i to - tre måneder. Ikke sikkert det hadde vært like gøy fortsatt hadde lekene vært de samme hele tiden? Han liker også godt å ligge på magen og kikke på leker som ligger rundt han, har også etterhvert begynt å ta tak i dem. Ellers leker vi endel med han ved å gi han leker og prate med han, ofte med hans babylyder. Det siste er han veldig glad i!
Kufiolilla Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Babygym med forskjellige leker, vippestol med babygymmen foran så han får tak i lekene og smaker på de, pluss noen leker han greier å holde selv littegrann mens han sitter i vippestolen. Uro over der hvor vogna står inne, uro over stellebordet, klistret opp postkort på veggen ved stellebordet, og så fant han på selv at det var moro å dra i pysjamasen sin som henger ved stellebordet. I tillegg snakker jeg selvfølgelig med ham i alle situasjoner, og jeg bærer ham litt rundt og viser ham ting, og snakker om de. Spiller ingen rolle om han ikke forstår så mye enda, man vet aldri når den dagen kommer når de begynner å forstå, og da er det jo moro å kunne lære fra dag 1! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå