Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 eller i det minste ha ring på fingeren! *sukk*
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 *sukk* ja... det vil jeg og... Men tror jeg får ring på fingeren om noen uker )
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 heldiggrisen!!! og ned på ett kne og alt??!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Ja, det håper jeg virkelig for hans egen del!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 jaja,du er nå nærmere kirken enn meg... vil ha kjæreste!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Har du ikke det engang? Nei, da tror jeg du må kjøpe din egen ring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå