mayaya Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Han har bare ønsket seg snøfres (!!!!!!!) men det er jo sinnsykt dyrt da Så da må jeg finne på noe selv! TIPS??????? Bør ikke koste så mye, men for den perfekte gave kan jeg strekke det til en tusing eller to.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 åssen er han mannen din? kjøpe noe som han har av intr?
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Si det... Han liker å lese, men handler masse bøker selv :-/ (Hehe, jeg er likedan da..) Vi ser aldri tv eller spiller tv-spill Klær er vanligvis er bra greie, men siden vi har bodd i usa hele høsten, har han hamstret selv :-s Nei, må bare finne en kul mannegreie liksom.... :-p
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Drill! Ipod (ny modell m skjerm- råstilig!) Musikk Musikkinstrument (djembe- afrikansk tromme eller gitar?) Ryggsekk , ski eller annet sportsutstyr Hotellweekend for 2 Billetter til konsert/forestilling for 2
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Drill har vi iPod med bildefunksjon ++ var det jeg ga han i fjor :-p Men god ide da! Musikk kjøper han fra iTunes... Han har flere gitarer og ønsker seg piano.. Litt dyrt :-/ Sportsutstyr... hehe, nei :-p Billetter har jeg tenkt på, men finner ikke noe kult Hotell? NEINEINEINEI!!!!! JEG HATER HOTELL! Hehehe, sorry utbruddet, men vi har bodd i tilsammen 4 mnd på hotell i år :-p Men egentlig gode tips da, takk! Flere?
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Her får mannen to cd'er han ønsker seg og to boxere. I tillegg har jeg kjøpt billett til neste Iron Maiden -konsert,det vet jeg han ønsker seg;-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 hehe, skal ikke være lett og finne ting til de mannfolka våres =P så igjennom hva typen ønska seg, men der var det bare tv-spill og pondus greier... men hva med en tur for dere to? eller noe frilufts greier? hvis han liker det da..
Blue Lady Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har kjøpt blitz til digitalkameraet vårt til sambo!
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2007 Her er det nok jeg som får fotoutstyret :-D
lenej :o) Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 min kjære får en tegneserie-bok, en pose juleseigmanna, og ei bukse. men kan du ikke gi han et sett skrujern? det har eg ønska meg iår, mangle no til elektronikksettet mitt, så.. jada, må ha påfyll i skuffa min :) men verktøy generelt en en flott gave!! har han drill, så kjøp han bits!
Deep sea Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Jeg skal kjøpe stjernekikkert (som også kan brukes som vanlig kikkert f eks på hytten). Min mann elsker å lære om nye ting, og han har alt annet, så får vi se om han liker den:) De har forskjellige typer fra kr 1.000 og oppover.
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2007 Han er ikke heeelt typen til å få verktøy.. Kan man vel si :-p En ekte akademiker :-p *fnis* Stjernekikkert.. Hmm.. Hvor kan jeg finne det da? Litt usikker på den egentlig :-)
**Frøken84** Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 hvis han liker musikk kan du kjøpe han playstation med gitarhero!! sesongkort på fotball kamper! fjernstyrt helikopter!
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2007 fjernstyrt helikopter har han.. Ubrukt i eska si :-/ fotballbilletter? heheheheheh... nei, tror ikke det. Men det guitar hero...... det kunne vært noe. Virkelig. Kan noen si noe mer om det? Er det til PS2?
**Frøken84** Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 jepp.. du får det til ps2. det er masse reklamer i alt av elkjøp blader o.l om dagen=0)
mayaya Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. desember 2007 Åkei! Takk!! Vet du hva det koster også elleR? Da kanskje han får hivd seg rundt og lagd tv-stue i kjellern... Knis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå