Gå til innhold

Fotsid kjole og støveletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann? Kjolen er veldig klassisk. Rett, men en liten fold nederst og. Støvelettene er pene og enkle med 3 pyntespenner (pensko, ikke ute-støveletter).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... alt går, men synst ikke det er så fint.

Blir liksom seende litt klompete ut når kjolen går over stølettene, ser liksom ut som man akkurat har kommet til festen og ikke skiftet over til de "rette" skone enda.

Men det er jo min mening

Skrevet

Når du allikevel skal gå med penstøvletter, hvorfor ikke pene småsko istedet? Det tror jeg hadde vært pent.

Skrevet

Fordi småskoene mine er så vonde å ha på og jeg har ikke penger igjen på konto akkurat nå ;)

Skrevet

Barbeint er alltid en klassiker! ;) He he.

Skrevet

Hehe, skal ikke drikke så mye :D

Skrevet

jeg vil heller ha gått for di vonde penskoene;0)

Skrevet

Æsj. Hadde regna med det. Men takk for svar! :)

Skrevet

kan noen forklare dumme meg hva fotsid kjjole er for noe, ble jo sittende å lure nå, skjønte liksom ikke noe av dette innlegget.. hehe!

Skrevet

du får veldig mange fine produkter som du kan putte i pensko så di ikke blir så vonde=0) ellers så har dem jo veldig mange fine og billige sko på dinsko=0)

Skrevet

De er vonde fordi de er litt for små, så hjelper sikkert ikke å putte noe oppi. :D Får vel ta en tur ned på dinsko eller økonomisko å se om jeg finner noe billige og mer behagelige alternativer.

Skrevet

En fotsid kjole er en kjole som når helt ned på foten(altså helt ned). Så har man lårkort, knesid osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...