Gå til innhold

symptomliste for uke51`erne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på om dere begynner å kjenne noe, og eventuelt hva?

Selv kjente jeg mye mer forrige pp. nå kjenner jeg bare små små stikninger nederst i magen innimellom. Håper inderlig på å kjenne mer snart! Jeg er på evig symptomjakt, selv om jeg vet det er vanlig å ikke kjenne noe så pass tidlig;-)

Må og si at dere i "51 gjengen" er en flott gjeng, og jeg håper at så mange av oss som mulig kan gå sammen inn på 1.tri. om en-to uker!!!!!!!!!

Klem fra M-79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM en gang etter 17.des, så venter i spenning enn så lenge. Hadde noen kraftige stikkende smerter i magen i går, helt plutselig, og så var de borte etter ikke så lenge, og kjennes ut som om det romsterer usedvanlig mye nederst i magen. Har ikke helt grep på disse mensmurringene alle snakker om, for i min verden er plutselig TR der, uten videre forvarsel.

Har ikke noen følelser av ømme bryster da, men det er vel ikke helt nødvendig... :)

krysser fingrene for oss begge, og så får vi se. Hadde vært veldig artig å reise hjem til jul med en stooor hemmelighet!

Skrevet

ja det hadde vært ufattelig herlig:-)

takk for kryssede fingre og i lige måde;-) så håper jeg at det du føler skyldes en liten spire:-)

Skrevet

Har IKM 20. desember men tror at hadde tidligere el enn vanlig. Kjenner stikninger i magen. Ser at flere av dere har stikninger, men er det noen som vet hva det kan komme av? Handler det om at egget fester seg eller? For det hadde jo bare vært helt fantastisk! Ellers så håper jeg at alle vi uke51'erne får følge hverandre videre ut i trimestrene... Bank i bordet...

Skrevet

jeg er vel mellom uke50-51..siden jeg har litt uregelmessig..på 28 dager syklus så har jeg ikm 16. men kan like gjerne være 18.

MEN jeg har kjent noe der nede lenge nå..stikkinger, tyngdefølelse. for 2 dager siden kjente det ut som jeg hadde eggløsning på nytt..da bruker jeg å få sånn krampesmerte..kan være så ille at jeg må krøke meg når jeg har el..men var ikke så ille, men var lignede smerter da..

i går så kom jeg hjem fra jobb..jeg er ofte trøtt etter jobb på denne mørke årstiden.

MEN jeg sov 1,5 time på sofaen. sambo vekte meg..jeg trengte laaang tid på å våkne..MEN jeg greide aldri å våkne helt.

Resten av kvelden var jeg så trøtt , det bare svidde i øynene mine..selskapsyke sambo som hadde lyst å være oppe, greide å holde meg oppe til kl 2 da..stort sett så er det aldri noe problem for meg, siden jeg er glad i å rangle..(jeg har fri onsdagerda)

Men i går, jeg var så trøtt, smale øyne, svidde i øynene, og jeg så rett jævlig ut i ansiktet..så skikkelig trøtt ut.

Siden jeg da hadde fått meg en blund på 1,5 time så skulle jeg jo ikke være sånn da..

Så det er jo lov å håpe det er et symptom hihi..

Skrevet

Aner ikke hva de stikningene er jeg, men antar at det kan være at egget fester seg, har lest noe om det, at det kan gjøre ganske vondt, men i så fall var mitt egg av hurtig-typen for det gjorde bare vondt i en halvtime eller så.

Er bare denne rare magefølelsen da, men kan nok likegodt være at jeg er litt håpefull, og har tenkt masse på hva jeg skal gjøre dersom jeg må dra hjem til jul og si nei til all alkohol...

Har fryktelig lyst til å teste, men kan likegjerne vente litt til, for da kan jeg kose meg med håpet, og ikke hvis TR kommer har jeg spart den testen....Har lovet meg selv at jeg skal prøve å spare testene til de gangene jeg faktisk tror det kan være noe...

Skrevet

Ingen symptomer egentlig, men det hadde jeg ikke med nummer tre heller....

Da fikk jeg ikke noen symptomer før rundt uke 14. Håper virkelig at spiren sitter denne mnd. (utålmodig enda jeg vart prøver denne mnd, hehe..) Hadde virkelig vært en fantastisk julepresang!!

Skrevet

Hei jenter.

Symptomer ja....?!

Her er det egentlig ikke så mye annet enn den utrolige sterke følelsen på at jeg er gravid...

Også har jeg fortsatt el-symptomer da,selv om jeg vet at el er over.

I tillegg har jeg vekslende løs og hard mage,om noen av dere var intressert i å høre om det;) hehe...

Men,som jeg har sagt før,så kan det være denne psyken da som spiller meg et STORT puss!!!

Har IKM 21 så da gjenstår det bare å se:)

Håper på den beste julegaven for oss alle;)!

Skrevet

Hei:-)

Ikke kvalm akkurat, men litt ekkel uggen følelse nederst i halsen i morges. Føles også som om det romsterer nede i eggstokkene/livmora. Stikker og presser. Brystene er ømme når jeg trykker på dem. Har også vekslende løs og hard mage... Og så begynte jeg og gråte da minstejenta på fem gikk lucia i barnehagen i dag... Har IKM den 20.

Uke 51 blir ei spennende uke. Krysser finger for oss alle her;-)))

Skrevet

Ja det er noe som er annerledes med "slimet" mitt også. Pleier å være helt tørr etter EL, men denne gangen har jeg ikke vært tørr i det hele tatt (EL 9.12.) Og så kommer det små stikninger av og til, som murrer og varer i ca 10 min av gangen (varierer litt).

Jeg håper på og krysser fingrene for at det er et tegn!

Lykke til jenter:-)

Skrevet

Hei Hei!

Har ikm 17/12. Har ingen symptomer bortsett fra mye luft i magen, men det har jeg egentlig hatt helt siden el.

Skrevet

Jeg har symptomer i fleng (som vanlig...) Superømme bryster, stikking og murring i magen. I tillegg har jeg denne pp hatt halsbrann om kveldene, og det hadde jeg når jeg var gravid tidligere... (men det er sikkert bare pga. at jeg har spist for mye pepperkaker nå... :) He, he... Jeg har IKM 17.12, men tror ikke jeg orker å vente så lenge med å teste... Blir nok litt testing i helga tenker jeg ;)

Håper symptomene vi opplever er ekte svangerskaps-symptomer og ikke bare innbilning og symptomer på at mensen er på vei... ;)

Lykke til med testinga jenter!!!

Skrevet

Det med EL slimet merker jeg og, vanligvis merker jeg ingenting spesielt, altså ganske så tørt og greit, men nå er det mye våtere, stopper opp innimellom og tror TR har kommet, for det kjennes sånn, men ingen TR...

Skrevet

Jeg har og IKM 17, tror det blir testing i helga ja, er bare keen på å få testet, sånn at jeg kan være sikker, mest fordi jeg har testet tidligere, og fått negativ, men da har jeg ikke hatt noen særlige symptomer, mens nå er det faktisk noen som tilsier at noe holder på å skje...

Muligens at antall falske symptomer øker med antall pp....all logikk tilsier egentlig det, ihvertfall for meg ;)

Lykke til alle sammen, tror vi alle er kjørt på tjukken, og skal sitte på julaften og dikte opp historier for hvorfor vi ikke drikker aktevitt med resten...Tror jeg ikke vil fortelle det dersom jeg får positiv test nå, for tidlig med julaften, blir bare teit dersom det ikke holder...

Skrevet

Får henge meg på denne hyggelige tråden jeg da kanskje. Hatt AIH-forsøk med inseminering 7. og 8.desember. Skal ta blodprøve 21.12 så da får vi se om det har klort seg fast et lite troll der inne :)

Symptomer er det lite av. Ømme pupper, men det har jeg innimellom likevel før ikm, stikker/river litt i eggstokker/livmor, men det kommer nok at hormonene jeg proppet meg med før insemineringen.

Er egentlig pepsimaxoholiker, men de siste 4 dagene har det ikke smakt i det hele tatt. Bøtter heller innpå 1.5 liter vann daglig, og må da springe tilsvarende flere ganger på do :) Hehe

Skrevet

Hei Turbotrollet ♫!

Vet ikke om du husker meg,men jeg var her på samme tida i fjor under nicket rosa07... Mistet i en MA i mars,og har ikke vært her siden det. Husker godt deg,så jeg har fulgt med litt etter jeg var tilbake her;) Og jeg må si det at jeg håper virkelig at det har kloret seg fast en spire der nå! Den julegaven unner jeg deg,og ikke minst fortjener du det,etter så lang tid!!!!

Men det jeg syns var morsomt med innlegget ditt,er dette med pepsimax'n,hehe...

Jeg er nemlig også pepsimaxoholiker så det holder,men det har heller ikke falt i smak hos meg de siste dagene!!!! Har IKM 21.desember :)

Ønsker deg masse lykke til,Turbotrollet.

Skal krysse alt jeg har for deg;)

Skrevet

Håper og krysser armer og bein for at det blir klaff for deg turbotrollet. Tenk å ha den pågangsstyrken - så heldig barnet ditt vil bli - dere blir nok fantastiske foreldre!

Jeg kan føye litt på symptomlista mi nå. Har begynt på b-12 sprøyter, har vært så trøtt og slapp i hele høst. Og det var en merkelig overgang forrige uka da jeg fikk den første sprøyta, og selv om jeg fikk en ny på mandag, sitter jeg her og holder på å sovne. Har vært hjemme for å jobbe med en oppgave i dag, og likevel er jeg trøtt som en dupp.

Tror jeg rett og slett skal legge meg ned og sovne med friends på tv'en...ikke at jeg har så mye valg, det er store sjanser for at jeg ikke kommer meg på jobb i morgen dersom jeg ikke legger meg....

Merkelig det her, vil teste snart, bare for å se...Men siden jeg ikke har IKM før på mandag antar jeg at jeg ikke kan teste med annet enn morgenurin nå så tidlig...ikke at det blir noe problem å finne noe å teste med, for må tisse hele tiden, selv om jeg ikke har drukket noe særlig.

Og litt ubehagelig å sitte fremoverbøyd...

hehe...eller så spiller psyken min meg et puss...

Lykke til - til oss alle!

Nattaklem :)

Skrevet

tørr netsen ikke skrive dette men putt putt:-) jeg er så kvalm, har vært dette morgen og kveld i et par dager nå, tenkte først at det var flunsa etter at jeg jobber i bhg og dette går.., men har ikke kastet opp, og ikke vært kvalm på dagen.., og vet at en ikke blir kvalm så fort etter at jeg har vært gravid 4 ganger før og mistet.., men alikevel.., kan en bli det så fort? vil vil vil.., ellers stikker det litt på den ene siden og så på den andre.., litt om meg i dag:-)

Skrevet

Hei alle 51`ere!

Har også veldig stikninger nederst i magen,. Nesten som ei krampe som går fort over. Spesielt om jeg gjør en rask bevegelse. Dette har jeg hatt tidligere når jeg har vært gravid også. Føler også at "tanta" er på vei, men det har jeg også gjort tidligere.

Jeg er fryktelig trøtt og veldig snarsint. Egentlig oftest uten grunn... Stakkars guttene mine. De kan ikke gjøre så store sprell uten at jeg reagerer. Tåler ellers veldig mye. Dette hadde jeg i starten før jeg hadde en MA i sept/oktober. Husker også at jeg var litt amper i starten av de andre to graviditetene mine også. Tar dette som et positivt tegn og håper på det beste den 20.

Trøtt ja...sovnet ilag med guttene i kveld. Måtte bare innom her en tur før jeg detter inn i min egen seng.

...også har jeg masse luft. Promper endel ja...(nyttig og intressant opplysning...hehe)

Håper på det beste for alle her. Blir gøy på skravlesidene på 1.tri og august/septemberklubben om vi kommer dit alle sammen... Og selvfølgelig 2. og 3. tri og til slutt fødsel og baby... Ja vi kan heldigvis drømme enda, så får vi følge med hvem som tester heldig neste uke.

Nattaklem til alle. Drøm søtt...

TVI TVI...!!!

Skrevet

Hei.

Sniker meg inn her jeg. Har IKM enten i morgen eller lørdag. Men, jeg kjenner at mensen er i anmars, har vond i magen og i korsryggen. Spottet i dag morges. Ellers så hadde jeg ingen verdens ting av symtomer før mensmurringen dukket opp for par dager siden.

Så synd a gitt.

Jeg følger spent med her jenter, håper noen solskinnshistorie dukker opp i uke 51 ;-)

Skrevet

Velkommen til dere som er nye i 51`erne "klubben" ;-)

Det er så kjekt å ha så mange å dele erfaringer og "symptomer" sammen med! Jeg krysser også alle fingre for at vi alle går sammen inn på 1.tri. etter uke 51.

Mine symptomer nå:

-Stikninger nederst i magen

-Mye mer utflod enn jeg pleier på dette tidspunkt(pleier å være tørr)

-Halsbrann hver kveld

Håper inderlig dette er symptomer da, og ikke kroppen som bare spiller meg et puss:-)

Skrevet

Hei 2sjarmtroll *1pp*!

Ja, jeg husker nicket rosa07 ja :) Da har vi jo ikm samme dag da jo :) Jeg skal jo som sagt ta blodprøve den 21.des, så da er det vel ingen tvil- blir enten positiv eller negativ :) Håper på en bra jul!!!

Og ja, det smaker fortsatt ikke med pepsi max!!! Merkelig det der- jeg som er sååå avhengig!!!

Skrevet

Til Turbotrollet ♫!

Da håper jeg du holder meg informert om hvordan det går med denne blodprøven,hehe??! Blir jo litt nysgjerrig av å være her inne ;)

Bestilt noen billig tester jeg nå,så kommer vel til å prøve meg,selv om det har lite for seg selvfølgelig! Men CB-testen min får jeg spare noen dager til,hehe.. Blir helt tullete av dette,selv om dette blir 4.gang. Har to gutter fra før.

Satser på en flott jul :)

Skrevet

dytter denne oppover:-)

Skrevet

er over to uker over IKM men tørr ikke teste! vet det høres sprøtt ut, men samtidig døør jeg etter å vite resultatet..

symptomene er utrolig vonde pupper og brystvorter, kvalm til tider, ikke lyst på ting jeg ellers digger, svimmen til tider, stikkninger og murringer samt trøtthet.. kan jo være ønskesymptomer, men hvem vet;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...