Gå til innhold

OPPDATERING!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en kjapp gjennom gang til de som ikke fikk med seg og kanskje er nyskjerrig.

Har hatt en dødfødsel i uke 25 (06 mai 2007), og et avslutta svangerskap i uke 13 (03 oktober 2007).

Nå er jeg gravid igjen og ble gravid uten mens mellom.

Så var jeg på sykehuset i går for å ta UL, på UL fant de ut at jeg er 7 uker på vei og at hjertet slo fint.

Skal tilbake 27 desember på ny UL,kanskje det finner ut mere da...håper at den lillen i magen er frisk og at jeg kan få fullføre dette svangerskapet og på slutten av july august få en liten bebis for å ta med meg hjem:)

Takk for støtte av dere her inne:):)

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og så flott å lese. Alle gode ting er tre vet du, så denne spiren må holde seg på plass :)

Masse lykke til!!!!!!!!!!

Skrevet

Åh, så flott:) Håper masse at d ordner seg for deg denne gang. Trist å høre hva du har måttet gå gjennom:( Men denne gang sitter den skal du se:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord jenter:):)

Skrevet

Ååå så godt å høre!! Håper du får fullføre dette svangerskapet og at du har en nydelig liten baby i armene dine i juli/august. Masse lykke til, krysser fingrene for deg:)

Klem

Skrevet

Tusen takk:)

Dette må gå bra ja:)

Klem

Skrevet

Jeg ble virkelig glad nu!! Det er deilig å høre at alt er bra derinne.

Jeg kommer meg ikke inn i postkassen akkurat nu, men ser meldingen din derinne når jeg kan komme inn. Masse lykke til videre. Tenker på deg vet du:)

Skrevet

Så korslig:):):)

Jeg har sendt deg svar,så om du ser på postkassen din igjen så er det et brev:):)

Håper det blir en liten inni magen din snart :):)

Tenker på deg og vettu:):)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...