Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei dere ) Jeg har IKM i dag. Hadde mensmurringer i hele går. Kjenner kanskje pittelittegranne i dag, men ikke noe å tenke på. Har noen av dere med barn fra før kjent "menssmerter" rundt IKM når dere var gravide? Jeg vil så gjerne tro at håpet ikke er ute selv om det "river" litt i eggstokkene... Takk for svar )
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 hadde selv ikm søndag og da reiv d VOLSOMT i eggstokkene... Sååå, har enda ikke fått tante rød på besøk! Håp for deg oxo
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hurra ) Godt å høre! Jeg er like redd for å se hver gang jeg går på toalettet nå.... Dette blir spennende! Når skal du teste?
Tobarnsmamma!!! Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Da jeg var gravid for tre år siden visste jeg lite om symptomer etc. på forhånd, barnet var ikke akkurat planlagt heller. Men da mensmurringene dukket opp noen dager før IKM og fortsatte, var jeg i hvert fall sikker på at tanta var på vei... Men nei, det var motsatt, jeg var gravid. Håper nå på nr. 2
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 DET var gode nyheter ))) Bare dagen i dag er omme skal jeg slappe litt mer av .... Har ikke hatt antydning til blødning, så - so far so good ) Lykke til med nr 2 )
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Opplevde akkurat det samme som tobarns mamma!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Tobarnsmamma neste år? for å være helt nøyaktig. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå