Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vi blir 5 barn under fem år, og en på 12 og en på 15, det er jentene mine på 1mnd (tvillinger) og 3 år søstra mi har en sønn på 2 år og så er det lillesøsteren vår på 5 år. Også har vi to brødre på 12 og 15, de synes det er veldig morsomt og leke me de minste, men så blir det jo veldig fullt også har vi tvillinger på 1 mnd også, men vi kommer jo til å feire jul med dem. Noen forslag til hva vi skal gjøre når de begynner å bli trøtte, vi kommer til å overnatte der siden det er litt langt.
Viva_oslo Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg skjønte ikke spørsmålet, tror jeg.... Hvis de begynner å bli trøtte, er det vel bare å legge dem....??? Eller hva mente du?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Vi kommer til å sove der siden det er så langt, men er det best å legge dem på rommet hvor vi skal sove, i bilen eller hvor, siden de andre kommer til å være oppe lenge og da blir det nok litt bråkete
Gjest Filifjonka Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde lagt dem på rommet med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå