Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Skrev en mail til dyrebeskyttelsen her i rogaland og fikk svar fra selveste Kari mills!! Så jeg har gitt henne fullt navn og adresse til hun eieren (er jeg slem???) av kattene i håp om at de kanskje kan klare å redde pusene!! Så min samvittighet er litt letta nå
OsloMor Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Så utrolig bra gjort av deg, dette er et eksempel til etterfølgelse!! Altfor mange firbente blir miskjøttet og mishandlet og det kreves handling, du har tatt ansvar og det er ikke slemt. Igjen skal du all ære av å bry deg om småpusene, det er nemlig ike så mange som gjør det dessverre...
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Så flott av deg!! De kattene skal nok få en god jul :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 takk skal dere ha ) Håper de virkelig får en fin jul!! Jeg prøver å overtale min samboer til at vi kan ha to så da blir det event. bare 4 igjen som trenger ett nytt hjem )
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Fikk en sms av eier til min nye kattunge og hun hadde fått telefon ifra dyrebeskyttelsen så de skulle snakke med sandnes kommune så henter de mor til ungene om 6 uker!! så jeg kan hente Tequila om 6 uker,altså når hun er 12 uker
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Det er sa fint a hoere at det nytter. Grattis da med at det ordnet seg. Flink er du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå