Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vi hadde tenkt på fri bar, men dette blir ett lite familiebryllup som det er naturlig at avrundes etter at vi drar ca 23.15. Må nevnes at det skal ikke være dans og at bruden er gravid i uke 27:) Gjestene har når middagen er ferdig blitt servert 2 gl musserende hver, 1-2 glass til hver rett (4 retter), kaffe avec og da lurer vi på hvor mange bonger vi skal beregne på hver? Kaffe avec blir servert ca 21.15, så da blir det ett par timer frem til midnatt. Synspunkter? De aller fleste gjestene er ganske rolige og har både oppdragelse og selvkontroll, men så er det to da.... som mangler dette nok for alle sammen:) Typen som du må ringe to dager etter at svarfristen gikk ut for å høre om de kommer eller ei.,..
Gjest mphs Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vi giftet oss da jeg var 34-35 uker på vei og hadde da kun drikke til maten og sa fra om dette til alle. Det de eventuelt ville drikke etterpå måtte de betale selv. Vi giftet oss borgelig og vi var kun 13 stk med oss.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Ingen dans:) Hverken brudgommen eller jeg liker å danse, og fordi jeg er gravid kan vi skylde på dette:) Føles utrolig deilig å skulle ha ett slikt type bryllup, det er på ett ganske classy sted, men en utrolig atsmosfære og det passer egentlig veldig godt å ikke ha dans faktisk:)
It's all about me Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Synes det er koselig med å ha dans selv om brudeparet ikke danser, hos oss fortsatte de å kose seg lenge etter at vi hadde dratt. Men nok om det. Vi hadde ca like mye drikke til maten og la 2 bonger under hver talerken.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Har vært i flere bryllup der vi har fått 2 bonger. Funker supert det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå