Gå til innhold

Flere med mannfolk som ikke handler inn julegaver ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert eneste år er det samme historie, jeg er ferdig med mine julegave innkjøp og mannen påstår at han skal begynne å kjøpe sine "snart"... Bare for å vente fram til lillejulaften og så er det meg som drar han ut og hjelper han å velge gaver...

I år så har jeg bestemt at jeg ikke gidder, har sagt at i år så er det totalt hans ansvar og at jeg ikke kommer til å minne han på det en eneste gang og at hvis han ikke handler noe selv. Ja da får ingen i hans familie gaver...

Og vet dere.. noen ganger så lurer jeg på om jeg har 4 barn... og ikke 3 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet til alle i hans familie, jeg sa at han ihvertfall kunne sende gavene selv men det er enda ikke gjort så da blir det meg da som skal sende de i dag. Neste år får han handle gavene sine selv for dette gidder jeg ikke ha mer av. Det er jeg som har kjøpt og betalt gavene også. Jeg orker ikke mase mer på han i år om at han skal sende for det blir kke gjort.

Skrevet

Jeg har handlet til alle i min samboers familie også. Han har handlet inn til meg, that's it. Han skal hjelpe meg å finne noe til lillesøsteren og foreldrene hans, bortsett fra det er det min jobb å handle julegaver.

Litt stress er det jo, men siden jeg koser meg litt ved å gå i butikker og titte mens han hater det og synes shopping er tortur er det like greit at jeg tar meg av mesteparten.

Skrevet

Min betaler alle gavene da for han er den eneste med inntekt.

Skrevet

Her er det jeg som handler inn til både min familie og til hans familie. Jeg handler inn til våre barn og til alle som skal kjøpes til.

Jeg pakker alle gavene og sender det som skal sendes:-)

Skrevet

En gang hadde jeg en kjæreste som styrtet innom kjøpesenteret på julaftene formiddag for å kjøpe gave til meg. Han latet som det ikke var det da, men visste jo seff at det var det... Herregud så mye jeg følte at han satt pris på meg. Not. Uansett da, jeg hadde ikke orket å være sammen med en sånn type igjen.. triste greier.

Skrevet

Hvorfor i alle dager gidder dere å handle for hele hans familie? her kjøper vi gaver sammen og finner ut sammen hva vi skal kjøpe til alle.

Skrevet

Hos oss er det ikke "din" og "min" familie, men "vår". Vi snakker litt om hva vi skal kjøpe, ellers handler jeg inn de fleste. Gjør meg ingenting, jeg synes det er kjempekoselig å handle julegaver! :-)

Skrevet

Her er det jeg som må handle inn alt pga mannen min sin jobbsituasjon. Han kommer ikke hjem før lille julaften, så da sier det seg selv at jeg må ta det meste:) Håper han får kjøpt noe til meg da:)

Skrevet

jeg elsker å gå på julehandel, så derfor slipper samboer det... han er ikke spess glad i det uansett, så da passer det fint at jeg kjøper alle gavene! :) å litt av kosen før jul er å pakke inn gavene, så jeg gjør det med glede=)

Skrevet

Njaaa nesten.. Eller.. Vi har diskutert hva vi skal kjøpe og kommet frem til det.. Så er det jeg som drar og handler det. Han handler til meg da:-)

Skrevet

Jeg kjøper til alle. Enklest. Han kjøper kun til meg og ungene.

Skrevet

Her i huset er det blitt mitt ansvar å handle julegaver til ALLE. Eneste har klarer er å kjøpe noe fint til meg.

Skrevet

Han har to presanger å kjøpe hehe, og som han sliter ;)

Det er presang til meg fra han, og presang til meg fra ungene hehe

Ellers kjøper eg alle gavene til heile familien. Til barna blir me einig kva me skal kjøpe også handler eg.

Synst det er greit sånn eg. Han hater å gå i butikker, også jobber han til alle døgnets tider. Så når eg alikevell er på handling så tar eg alt. Har felles økonomi, så det blir ett fett.

Som nokon tidligare her nevnte, det er ikkje min og din familie, men vår familie :)

Skrevet

Er som jeg skulle skrevet HI selv...blir en smule lei noen ganger ja.

Skrevet

Jeg lar han styre på som han vil med det, har han ikke kjøpt noe i tide, er det hans 'problem'...;-)

Er heldigvis ikke så opptatt av julegaver her i heime, syns det er koselig, men legger ikke så mye penger og tid i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...