Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 min kom overaskende hjem i går kveld og han hadde kjøpt med graviditetstest. Og jeg klarte da ikke å vente og det kom 2 streker :-) JEG ER GRAVID igjen!! Foreløpig termin 17 august :-) Jaja, får holde beina godt plantet på bakken, har jo mistet 2 ganger i sa i år så får vente litt med å juble skikkelig. Stor klem til dere alle :-)
Pysjen Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer så mye. Håper den sitter godt denne gangen. Alle gode ting er tre er det jo noe som heter;-) Ønsker deg lykke til=)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hyggelige nyheter på morgenen!! Gratulerer så mye )))
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Gratulere og håper den klorer seg godt fast denne gang:) Lykke til:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer sååååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Håper det går bra denne gangen:)
kattungen Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer!! Håper den sitter denne gangen. Så hyggelig juleoverraskelse, da;)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Takk for alle gratulasjoner mens jeg har vært på jobb :-) Klarer liksom ikke å slappe helt av og glede meg skikkelig ennå, men håper det går bra denne gangen. Har time hos legen allerede mandag for å bli sjekket nøye gjennom dette svangerskapet :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 titten på hjørnet... så spennende...da er vi gravide omtrent helt på likt.. jeg har også mista to ganger i år...først ma i jan og så sa i mai.... Jeg tror dette er den beste julegaven vi har fått og jeg er sikker på at det går bra med oss denne gangen:) klem
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg mistet i sa i februar og en sa den 9 november, Har ikke hatt mensen siden :-) Ja, jeg håper også at det går bra denne gangen. Håper det går bra med deg også!! Det kan jo ikke gå galt nå i jula vel? Nei, det ville bare vært ondskapsfult så det tror jeg ikke :-) Min foreløpige termin er 17 august, hva med deg?? Klem
har4barn Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer så mye!! Denne gangen går det bra!!! Håper å få lov til å komme etter snart!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2007 Du er innvilget overgang fra bli gravid til 1 trimester så det er bare å komme etter :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå